April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۰۰۷۴
۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
0
پول نیوز - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی سقف سوخت گیری با کارت سوخت شخصی را اعلام کرد.

به گزارش پول نیوز، امیر وکیل زاده، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی اظهار کرد: استفاده از کارت سوخت شخصی محدودیت ندارد و برای هربار سوخت گیری قابلیت ۶۰ لیتر بنزین را دارد.
 
وی افزود: قاعدتا ۶۰ لیتر یک باک کامل را پر می کند و آمارها نشان دهنده این است که هر بار سوخت گیری زیر ۳۵ لیتر است.

وکیل زاده گفت: در کشور تعداد ۸ میلیون موتور سیکلت و ۱۶ میلیون خودروی سواری فعال تردد می کنند که جمعا به ۲۴ میلیون دستگاه می رسد.

او ادامه داد: تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون کارت سوخت در کشور صادر شده که به طور میانگین برای هر خودرو و موتور سیکلت ۲ بار کارت صادر شده است. البته این تعداد بیانگر این اصل که کارت اول باطل و مجدد کارت المثنی صادر شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: از تاریخ اول تیر امسال ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت به ما اعلام شد که از این میان ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت تا کنون صادر شده است.

 این مقام مسئول مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: رقم درخواست ها در برهه ای از زمان به بیش از ۱۵ هزار درخواست در روز رسید که البته این روند رو به کاهش است، در حال حاضر میزان ۳۰۰ هزار کارت سوخت در دست صدور بوده و ۷۳۰ هزار کارت سوخت در باجه های معطله پستی قرار دارد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در پایان با اشاره به ارسال پیامک برای دارندگان کارت های سوخت در باجه های معطله، گفت: هفته گذشته تعداد ۲۵۰ هزار پیامک به صاحبان کارت های رسوب کرده در پست ارسال و راهنمایی های لازم به آن ها ابلاغ شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: