April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۰۳۰۰
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
0
پول نیوز - نخستین «نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن» برگزار می‌شود تا فرصتی برای فرهنگسازی اقتصاد دیجیتال و حمایت از تولیدات ایران ساخت در این حوزه باشد.

برگزاری نخستین «نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن»

به گزارش پول نیوز، پیوند فناوری و اپلیکیشن‌های کاربردی، تبادل افکار بدیع و الگوی بهینه، اشتغال‌زایی و رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی، بسترسازی لازم برای ارائه حداکثری ظرفیت‌ها و توانمندی شرکت‌های فناور اهدافی است که با برگزاری این نمایشگاه دنبال می‌شود.

نخستین «نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن» از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه سال جاری در نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان علاقمندان می‌شود. فعالان حوزه‌های اپلیکیشن، بازی‌های رایانه‌ای، استارتاپ‌ها و کسب و کار‌های نوپا، توسعه دهندگان، شتاب دهنده‌ها، اپراتور‌های تلفن همراه، فین تک‌ها و ارائه دهندگان محتوا از شرکت کنندگان این رویداد هستند.

بر اساس این گزارش، طبق آخرین اطلاعات از مرکز آمار، ۸۸ میلیون تلفن همراه در کشور مشغول به کار است. به عبارت دیگر ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور از مرز ۱۱۰ درصد گذشته و موجب شده است تا ماهانه بیش از ۳۱ میلیون کاربر فعال از اپلیکیشن‌ها استفاده کنند، این ارقام از بازاری گسترده برای فعالان حوزه اپلیکیشن حکایت دارد. بازاری که تا پایان فروردین ۹۸ تقاضای بیش از ۴۰ میلیون کاربر را پاسخ گفته است.

در همین راستا نخستین «نمایشگاه تخصصی اپلیکیشن» می‌تواند فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری در این صنعت رو به رشد فراهم کند.

این نمایشگاه با گرد هم آوردن فعالان این حوزه بخشی از زیست بوم اقتصاد دیجیتال را نمایش می‌دهد. زیست بومی که رونق و توسعه آن راهی برای رهایی از اقتصاد نفتی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: