کد خبر: ۳۲۰۳۰۵
۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
۱
پول نیوز- مرحله نخست کمک معیشتی دولت به ۱۸ میلیون خانوار امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش پول نیوز، مطابق با اعلام رئیس جمهوری، کمک‌های معیشتی دولت به ۱۸ میلیون خانوار شامل روستاییان و عشایر، مستمری بگیران، مددجویان کمیته امداد، کارگران، معلمان، مددجویان بهزیستی، کارمندان، زنان سرپرست خانوار، اقشار کم درآمد و بازنشستگان از امروز کلید می‌خورد.

مبلغ حمایتی برای حدود ۲۰ میلیون نفر امروز ۲۷ آبان، گروه دیگر تا پایان هفته و گروه سوم نیز تا اوایل هفته آینده واریز خواهد شد که در مجموع شامل ۶۰ میلیون نفر (۱۸ میلیون خانوار) می‌شود.

گفتنی است؛ همزمان با از سرگیری نظام سهمیه بندی بنزین و اصلاح قیمت آن، رییس سازمان برنامه و بودجه از طرح حمایتی دولت برای خانوار‌ها خبر داد و گفت که دولت کل درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین را در قالب کمک معیشتی به خانوار‌ها اختصاص خواهد داد.

براین اساس قرار است هر ماه علاوه بر یارانه نقدی، برای خانوار‌های تک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
11:10 - 1398/08/28
داريم مثل كره شمالي ميشيم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: