May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرد:
کد خبر: ۳۲۰۳۶۱
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
0
پول نیوز - رئیس کل بیمه مرکزی گفت: با توجه به اعتراضات مردم در روزهای اخیر در رابطه با اصلاح قیمت بنزین و آسیب هایی که این اعتراضات به همراه داشته است، دستور ارزیابی خسارت ها صادر شده و به زودی پرداخت ها انجام می شود.

خسارت اغتشاشات بنزینی پرداخت می شود

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، غلامرضا سلیمانی در جریان برگزاری ششمین نمایشگاه بانک، بیمه و بورس در جزیره کیش در نشست خبری با حضور خبرنگاران، در رابطه با اعتراضات مردم نسبت به اصلاح قیمت بنزین اظهار کرد: در روز گذشته (۲۷ آبان) دستور بررسی و ارزیابی سریع از خسارت ها را صادر کرده‌ایم تا مشخص شود که چه تعداد بانک و ساختمان دچار آسیب شده اند.

وی تاکید کرد: بخشی از این آسیب ها مربوط به ساختمان بانک ها و پول هایی که در آتش سوخته و یا به سرقت رفته است، ارزیابی و پرداخت می‌شود، چراکه در مقابل آشوب و آتش‌سوزی بیمه هستند.

سلیمانی در صحبت های خود در مورد خودروهایی که در جریان اعتراضات آسیب دیده اند گفت: فقط خودروهایی که در بیمه نامه آنها آتش سوزی ذکر شده باشد، می توانند از بیمه خسارت دریافت کنند. و همچنین واحدهای مسکونی که بیمه بودند خسارت دریافت خواهند کرد.

 

افزایش قیمت بنزین تأثیری بر صنعت بیمه ندارد

 

رئیس کل بیمه مرکزی در رابطه با افزایش قیمت بنزین که آیا تأثیری بر صنعت بیمه خواهد داشت بیان کرد: ممکن است در کوتاه مدت این افزایش در بخش های اقتصادی اثر گذار باشد اما بررسی های اولیه ما در صنعت بیمه نشان می دهد که تأثیری بر بیمه نخواهد داشت.

وی افزود: بخش عمده ای از تأثیر افزایش قیمت حامل های انرژی به حمل و نقل باری برمی گردد که از گازوئیل استفاده کرده و کمتر تحت تأثیر بنزین قرار دارند.


پرداخت ۲۱۷ میلیارد تومان از خسارت ۳۸ هزار میلیاردی سیل!

در جریان سیل ابتدای سال جاری در مناطقی از کشور، سازمان برنامه و بودجه از خسارت ۳۸ هزار میلیاردی خبر داده بود که باید عمده آن از محل اعتبارات بودجه‌ای بانک و بیمه تامین می‌شد. این در حالی است که رئیس کل بیمه مرکزی در رابطه با اینکه چه میزان از این خسارت از محل بیمه پرداخت شده است؟ گفت: ۲۱۷ میلیارد تومان در مجموع پرداخت شده است.

 

خبر در حال تکمیل است...

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: