April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۰۳۶۴
۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
0
پول نیوز - قیمت نفت برنت امروز با ۱۲ سنت کاهش به ۶۲ دلار و ۳۲ سنت رسید.

به گزارش پول نیوز، به نقل از رویترز، به دنبال پیشرفت محدود مذاکرات تجاری بین آمریکا و چین در مورد لغو تعرفه ها و همچنین افزایش ذخایر نفتی آمریکا و تأثیر منفی در بازارها گذاشته است ، قیمت نفت خام آمریکا برای دومین روز متوالی کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا امروز با 10 سنت معادل 0.18 درصد افت به 56 دلار و 95 سنت رسید. قیمت نفت برنت دریای شمال نیز امروز با 12 سنت معادل 0.19 درصد کاهش به 62 دلار و 32 سنت رسید.

نفت برنت 1.9 درصد ارزان شد

 

مایکل مک کارتی، تحلیلگر بازار نفت در موسسه سی ام سی مارکتس در سیدنی گفت: «شب گذشته خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه چین نسبت به انعقاد توافق تجاری بدبین است... عدم اعلام توافق از نظر چشم انداز تقاضا واقعا نگران کننده است... بازار خیلی نگران مذاکرات تجاری است.»

ادامه اختلافات تجاری که منجر به اتخاذ اقدامات تلافی جویانه تجاری از سوی دو اقتصاد بزرگ جهان در طی 16 ماه گذشته شده، بر رشد اقتصاد جهانی و چشم انداز تقاضا برای انرژی تاثیر منفی گذاشته است.


ادوارد مویا، تحلیلگر موسسه اوآندا گفت: «اگر نشانه های قانع کننده ای از رشد اقتصاد جهانی یا تمدید توافق کاهش تولید توسط اوپک و متحدانش دریافت نکنیم، بعید است قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت مجددا به 60 دلار در هر بشکه برگردد.»

برچسب ها: نفت برنت ، انرژی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: