بازار خودرو زیر ذره‌بین پول نیوز؛
کد خبر: ۳۲۰۹۵۶
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
0
پول نیوز - محصولات ایران خودرو بعد از کاهش قیمت روز گذشته، دوباره در مدار گرانی افتاده‌اند و با افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند.

به گزارش پول نیوز، هیچگونه کاهش قیمتی در بین محصولات ایران خودرو مشاهده نمی‌شود. برای مثال امروز سمند LX در بازار حدود یک میلیون تومان گران شده و به ۸۲ میلیون تومان رسیده است. سمند EF۷ هم با افزایش قیمت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی به نرخ ۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.  

پژو ۴۰۵ GLX در بازار امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده است و با قیمت ۷۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز با افزایش قیمت همراه است و حدود ۵۰۰ هزار تومان گران شده. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز در حال حاضر ۹۱ میلیون تومان است. از طرف دیگر پژو ۴۰۵ SLX هم همگام با دیگر محصولات ایران خودرو با افزایش قیمت ۷۰۰ هزرا تومانی روبرو شده و به نرخ ۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو پارس بعد از کاهش قیمت روز گذشته دوباره در مدار گرانی افتاده و حدود ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. این محصول در بازار امروز با قیمت ۱۰۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. در طرف مقابل رانا بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و همچنان ۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۲۰۶ امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به استقبال بازار آمده و قیمت انواع مدل‌های آن ثابت مانده است. برای مثال پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار امروز همچنان ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و این در حالی است که قیمت مصوب آن در حدود ۶۷ میلیون تومان است و این مورد نشان دهنده اختلاف ۲۴ میلیونی بین قیمت بازار و کارخانه است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم شرایط مشابهی دارد. با اینکه قیمت مصوب آن حدود ۷۹ میلیون تومان است، اما در بازار با ۳۰ میلیون تومان اختلاف قیمت و معادل ۱۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و حدود ۱۰۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.  

انواع دنا امروز با افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. دنا معمولی در بازار دو میلیون تومان گران شده و بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده است. قیمت روز دنا معمولی تیپ ۲ در حال حاضر ۱۲۷ میلیون تومان است. دنا پلاس هم امروز با افزایش قیمت یک میلیونی روبرو شده و در بازار حدود ۱۴۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس توربو از قاعده افزایش قیمت در بین محصولات ایران خودرو مستثنی نیست. این محصول امروز در بازار با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.
 
 
ایران خودرویی‌ها به مدار گرانی برگشتند +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: