April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:
کد خبر: ۳۲۱۱۲۰
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
0
پول نیوز - وزیر صنعت، معدن و تجارت، قیمت‌سازی در فضای مجازی را یکی از دلایل افزایش قیمت پراید و پژو ۲۰۶ در بازار برشمرد.

فضای مجازی عامل گرانی خودرو

به گزارش پول نیوز، رضا رحمانی درباره افزایش قیمت پراید و پژو 206 در هفته‌های اخیر، گفت: افزایش قیمت بنزین به صورت طبیعی بر همه چیز اثر گذاشته و نمی‌توان اثر آن را ندیده گرفت.

وی قیمت‌سازی در فضای مجازی در روزهای اخیر را نیز یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت خودرو دانست و افزود: به طور مثال فردی بدون داشتن حتی یک خودرو، 5 هزار آگهی فروش را در 20 روز در فضای مجازی منتشر کرده است، این آگهی ها صوری بوده و به منظور قیمت سازی منتشر شده است.

تعداد خودروهای کف پارکینگ به حداقل رسیده است

عضو کابینه دوازدهم ادامه داد: در حال حاضر تعداد خودروهای کف پارکینگ به حداقل رسیده و بیشتر آنها تکمیل و به بازار عرضه شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اگرچه خودروسازان کاهش تولید نداشتند اما می‌توانند تولید را افزایش دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: