کد خبر: ۳۲۱۰۰۷
۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
0
پول نیوز - امروز 11 آذر قیمت انواع محصولات سایپا در بازار ثابت ماند.

پراید پشت چراغ قرمز افزایش قیمت +جدول

 

به گزارش پول نیوز، تیبا صندوقدار همچنان ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش میشود. البته باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب این محصول رقمی حدود ۴۳ میلیون تومان است و این موضوع نشان دهنده اخلاف ۱۴ میلیونی قیمت بازار و کارخانه برای تیبا صندوقدار است. تیبا ۲ هم این روزها حدود ۱۱ میلیون گرانتر از نرخ مصوب و معادل ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمتگذاری میشود. ساینا هم در همین حدود قیمت دارد و ۶۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. امروز کوییک دندهای بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار با قیمت ۶۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته میشود که حدود هشت میلیون بالاتر از نرخ مصوب است.

پراید مثل دیگر خودروهای سایپا هیچ تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده است. قیمت روز سایپا ۱۳۱ یا همان پراید صندوقدار در بازار ۴۹ میلیون تومان است و پراید هاچبک با قیمت ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته میشود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب این محصول در کارخانه حدود ۴۰ میلیون تومان اعلام شده است که نشان میدهد پراید هاچبک در بازار حدود ۱۳ میلیون گرانتر خرید و فروش میشود. پراید وانت هم امروز سر جایش متوقف شده و روی نرخ ۵۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ایستاده است.

 

پراید پشت چراغ قرمز افزایش قیمت +جدول

برچسب ها: قیمت خودرو ، پراید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: