کد خبر: ۳۲۱۱۳۷
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
0
پول نیوز - شاخص بورس تهران امروز با افزایش ۱۷۱۳ واحدی عدد ۳۲۲ هزار و ۵۲۸ واحد را نمایش داد.

سبزی مهمان آخر هفته بورس تهران

به گزارش پول نیوز، شاخص هم وزن نیز به رقم ۹۹ هزار و ۳۱۲ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۳۱ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۶۹ هزار واحد را نمایش داد. امروز آیفکس نیز از ۴۱۹۵ را ثبت کرد.

امروز با دست به دست شدن ۳ میلیارد و ۴۹۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۰۵ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۶۲۵میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "رمپنا"، "حکشتی" و "وامید" به ترتیب با ۳۰۱، ۱۱۸ و ۹۰ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "همراه"، "پارس" و "شبریز" به ترتیب با ۱۵۵، ۸۵ و ۸۲ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز "وبملت"، "وتجارت" و "نوین"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و  فلزات اساسی و بانک به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

شاخص بورس تهران در حالی هفته سراسر سبز را به پایان رساند که به گفته کارشناسان بازار سرمایه مسیر صعود آن ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: