April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رالی جدید این بار از نوع فروش ملک؛
کد خبر: ۳۲۱۴۹۴
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
0
پول نیوز - سهامداران «آسیا» این روزها یکی از خوشحال‌ترین سرمایه گذاران بازار سرمایه هستند؛ چرا که هر از گاهی شاهد تکرار یک خبر خوش هستند.

نوار شفاف سازی های «آسیا» عوض شد

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «بیمه آسیا» در سال جاری در 6 نوبت در خصوص آخرین وضعیت خود شفاف سازی کرده و در هر 6 مورد اذعان و تأکید داشته که رخداد با اهمیتی در شرکت به وقوع نپیوسته است.

هر سهم «آسیا» در بازار سرمایه در مدت اخیر رشد بسیار مطلوبی داشته و از ابتدای مهر ماه تا به امروز بازدهی 81 درصدی را عاید سهامداران خود کرده است. همین رشد قیمت عاملی شده تا شرکت بارها مجبور به شفاف سازی شود که در آخرین مورد آن، همانند چند مورد قبلی، در خصوص ارزيابي املاک در بخش زمين جهت افزايش سرمايه سخن به میان آورده است.

همین یک جمله به شدت رشد قیمت سهام «آسیا» افزود و شایعه تجدید ارزیابی دارایی ها در این شرکت بیمه‌ای را بیش از پیش قوت بخشید. موضوعی که نقل محافظ این روزهای تالار حافظ است و با این خبر هر سهمی با رشد قیمت مواجه خواهد شد.

در کنار این موضوع، شرکت ملک ولنجک را به مزایده گذاشت تا با فروش آن، به سود غیرعملیاتی دست یابد.

بر این اساس، شرکت سهامی بیمه آسیا در نظر دارد مجتمع مسکونی 40 واحدی نوساز با کلیه امکانات به مساحت عرصه 2062 و زیر بنای کل 9696 متر مربع در 8 طبقه دارای 73 واحد پارکینگ، 43 واحد انباری و سیستم های هوشمند نوین واقع در خیابان ولنجک را از طریق مزایده به فروش برساند. نتیجه این مزایده روز یکشنبه مورخ 8 دی ماه مشخص خواهد شد.

آیا رالی دیگری در «آسیا» در پیش است؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: