کد خبر: ۳۲۱۸۲۷
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
0
پول نیوز - سحر تاجبخش مسلمان، به استانداری تهران پیشنهاد دادیم سازمان هواشناسی می تواند محل جریان این بو و مقصد شناور بودن بوی تهران را اعلام کند.

معرفی منبع بوی بد تهران در انتظار بله استاندار

به گزارش پول نیوز، سحر تاجبخش مسلمان رئیس سازمان هواشناسی کشور در نشست خبری چهارمین نمایشگاه حمل و نقل با اشاره به برنامه این سازمان برای آغاز تولید تجهیزات هواشناسی در داخل و خرید قطعات مورد نیاز از شرکت های دانش بنیان داخلی در پی تحریم واردات تجهیزات هواشناسی، گفت: در حال حاضر براساس قانون مدیریت بحران مسئولیت اعلام مخاطرات جوی صرفا بر عهده سازمان هواشناسی است و کلیه مراکز هواشناسی مسئولیت تولید دانش و پایش اطلاعات هواشناسی را برعهده دارند.

وی در خصوص نقش سازمان هواشناسی در سیلاب سال جاری اظهار داشت: در تمام دنیا نتایج هواشناسی قطعیت ندارد و هیچ دستگاهی حق ندارد بگوید به دلیل پیش بینی نادرست هواشناسی، ناموفق بوده ایم. اما ما وظیفه داریم این عدم قطعیت را به حداقل برسانیم که اقدامات لازم در این خصوص آغاز شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیش بینی مخاطرات در سازمان هواشناسی براساس استانداردهای جهانی است. مقررات جهانی برای پیش بینی سیل، بازه زمانی ۳ تا ۷ روز قبل را تعیین کرده و ما در ایران از دو تا سه روز قبل می توانیم پیش بینی کنیم.

به گفته تاجبخش مسلمان اگر پیش بینی های سازمان هواشناسی در سیلاب اخیر نبود، سیل استان لرستان بیش از هزار نفر کشته می داد.

وی در خصوص بوی نامطبوع تهران تصریح کرد: به استانداری تهران پیشنهاد دادیم سازمان هواشناسی می تواند محل جریان این بو و مقصد شناور بودن بوی تهران را اعلام کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: