May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۲۰۴۹
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
0
پول نیوز - محصولات ایران خودرو اول هفته را با رفتار دوگانه‌ای در بازار آغاز کرده اند. بعضی با افزایش قیمت در بازار ظاهر شده‌اند و بعضی دیگر به روند ارزانی روز‌های گذشته ادامه می‌دهند.

به گزارش پول نیوز، امروز سمند LX در بازار حدود ۵۰۰ هزار تومان گران شده و به ۸۴ میلیون تومان رسیده است. در طرف مقابل سمند EF۷ با کاهش قیمت یک میلیون تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار حدود ۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۴۰۵ GLX امروز کاهش قیمت ناچیز ۱۰۰ هزار تومانی را رقم زده و روی نرخ ۷۸ میلیون تومان ایستاده است. در طرف مقابل دیگر مدل‌های پژو ۴۰۵ ساز گرانی را کوک کرده‌اند. امروز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز حدود دو میلیون تومان گران شده و تا ۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. پژو ۴۰۵ SLX هم افزایش قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و در بازار امروز با نرخ ۹۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو پارس افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و در بازار به ۱۰۳ میلیون توامن رسیده است. رانا همچنان روی مرز ۹۰ میلیون تومان متوقف شده و تغییری نسبت به روز‌های قبل پیدا نکرده است. امروز دانگ فنگ H۳۰ در بازار ۱۵۸ میلیون تومان فروخته می‌شود که همان نرخ روز‌های گذشته است.

قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار حدود ۳۰۰ هزار تومان بالا رفته و به ۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ افزایش قیمت بیشتری را تجربه می‌کند. این محصول ایران خودرو امروز حدود یک میلیون تومان گران شده و تا ۱۱۲ میلیون تومان بالا رفته است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با همین قیمت یعنی ۱۱۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود و تغییری نسبت به روز‌های قبل تجربه نکرده است.  

انواع مدل‌‎های دنا امروز تغییر چندانی نسبت به روز‌های گذشته ندارند. دنا معمولی تیپ ۲ مثل قبل حدود ۱۲۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و دنا پلاس تیپ ۱ روی نرخ ۱۴۵ میلیون تومان متوقف شده است. امروز دنا پلاس توربو در حد ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۱۷۸ میلیون تومان رسیده است.
 
دوگانگی در ایران خودرویی ها +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: