کد خبر: ۳۲۲۰۵۷
۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
0

پول نیوز، دوو به عنوان یکی از شرکت­های مطرح تولید کننده یخچال و لباسشویی در دنیا می­باشد. شعار کمپانی دوو تولید محصولات با جدیدترین فناوری­ها و سازگار با محیط زیست است. از این رو این شرکت توانسته است سهم بسیار بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. هر چند بروز خرابی در  محصولات این شرکت نیز به دلیل گذشت زمان و یا از کار افتادن قطعات و آسیب­های غیر مترقبه مانند ضربه دیدن اجتناب ناپذیر است. یکی از مهم­ترین مواردی که در تعمیر یخچال و لباسشویی دوو باید به آن توجه کرد بهره مندی از خدمات نمایندگی دوو می­باشد. زیرا دستکاری لوازم خانگی بزرگ مانند لباسشویی و یخچال توسط افراد غیر حرفه­ای می­تواند خسارات جبران ناپذیری را به بار بیاورد. البته باید این نکته را مد نظر قرار داد که برخی از مشکلات لباسشویی و یخچال ممکن است به راحتی در منزل و بدون نیاز به تعمیر کار رفع شود. از این رو قبل از تماس با سرویس­کار موارد زیر را به دقت بررسی کنید:

 

نمایندگی تعمیرات یخچال و لباسشویی دوو در تهران

 

راهنمای تعمیر یخچال دوو

برخی از مشکلات متداول یخچال دوو در نمایندگی تعمیرات عبارتند از:

1-مواد غذایی درون یخچال دوو منجمد شده­اند.

  • ابتدا دمای یخچال را بررسی کنید در صورتی که بر روی حالت ماکسیمم قرار داشت از برودت یخچال بکاهید.
  • در صورتی که مواد غذایی منجمد شده در مقابل خروجی هوای سرد قرار گرفته است محل بسته­های مواد غذایی خود را تغییر دهید.
  • در فصول سرد سال و مکان­هایی که دمای محیط کمتر از 5 درجه سانتی گراد است این اتفاق طبیعی است و با افزایش دمای محیط مشکل رفع خواهد شد.

2-یخچال دوو سرد نیست.

  • ابتدا بررسی کنید که دوشاخه یخچال از پریز خارج نشده باشد. ممکن است در اثر جابجایی و یا ضربه دوشاخه در محل درست قرار نگرفته باشد.
  • برق منزل را جهت هرگونه قطعی چک کنید.

3-صدای یخچال دوو  بسیار زیاد است.

  • یخچال را در محل خود تراز کنید. یخچال باید روی کف زمین محکم و تراز باشد.
  • دقت کنید که در اطراف یخچال فضای کافی وجود داشته باشد. میزان فاصله استاندارد بین یخچال و محیط اطراف می­تواند با توجه به مدل یخچال متفاوت باشد. اما در حالت کلی فاصله استاندارد 20 سانتی متر است. برای کسب اطلاعات دقیق تر می­توانید به دفترچه راهنمای فارسی یخچال دوو خود مراجعه کنید.

4-یخچال دوو بوی نامطبوع دارد.

  • در صورت مسدود شدن خروجی­های دستگاه مسیر را برای گردش هوا باز کنید.
  • مواد غذایی بودار را حتما در ظروف در بسته گذاشته و سپس در یخچال قرار دهید.
  • به صورت دوره­ای یخچال خود را تمیز کنید.

در صورتی که موفق به تعمیر یخچال دوو نشدید از انجام هر گونه اقدام جدی اجتناب کنید.  نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در تهران  که آماده ارائه خدمات تعویض و تعمیر قطعات یخچال می­باشد. تمام تکنسین­های این مجموعه افراد مجرب و دوره دید­ه ای هستند که می­توانند تمام مدل­های جدید و قدیم یخچال دوو را در کوتاه­ترین زمان ممکن در محل تعمیر کنند.

راهنمای تعمیر لباسشویی دوو

در ادامه به برخی از مشکلات متداول لباسشویی دوو در نمایندگی تعمیرات می­پردازیم:

1-لباسشویی  دوو آب­گیری نمی­کند.

  • شیر ورودی آب را چک کنید. در صورتی که شیر آب بسته است آن را باز کنید.
  • فیلتر ورودی آب مسدود شده است. برای تمیز کردن فیلتر ورودی به دفترچه راهنمای لباسشویی دوو مراجعه کنید.
  • آب ورودی قطع است.
  • خرابی شیربرقی، پمپ تخلیه و سنسور سطح آب از دیگر دلایلی است که باید توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو بررسی شود.

2-لباسشویی سر و صدای زیادی دارد.

  • لباسشویی تراز نیست. با استفاده از پایه­های زیرین لباسشویی آن را تراز کنید.
  • اجسام ریز مانند سکه و یا سنجاق سر را در جیب لباس­های خود فراموش کرده­اید. قبل از قرار دادن البسه در محفظه لباسشویی دوو جیب­ها را به خوبی بررسی کنید.
  • در صورتی که بر روی دستگاه اجسام سنگین گذاشته­اید آن­ها را جابجا کنید.

3-البسه تمیز شسته نمی­شوند.

  • پودر شستشوی لباس­ها مرغوب نیست. حتما از مواد شوینده مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید.
  • بیش از حد استاندارد لباسشویی را بارگیری کرده­اید. در صورتی که لباس­ها درهم فشرده شوند آب فضای کافی برای گردش در بین لباس­ها نخواهد داشت.
  • با توجه به نوع لباس­ و میزان کثیفی آن­ها برنامه شسشتوی مناسب انتخاب کنید. در اغلب موارد علت تمیز شسته نشدن لباس­ها عدم انتخاب برنامه صحیح است.

برخی ایرادهای ماشین لباسشویی مانند سوختن موتور، خرابی هیدروستات و یا المنت باید توسط تعمیرکار لباسشویی دوو رفع عیب شود. در حال حاضر آی.پی امداد بزرگترین تعمیرگاه مجاز  نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو در تهران می­باشد که تمام خدمات تخصصی تعمیر را ارائه می­دهد. از مهم­ترین ویژگی­های این مجموعه می­توان به اعزام کارشناس در کمتر از دو ساعت، تعمیر با قیمت بسیار مناسب و تعویض قطعات معیوب تنها با قطعات یدکی اصل اشاره کرد. همچنین این مجموعه جهت جلب رضایت مشتریان خود برای تمامی خدمات تعمیر گارانتی مدت دار ارائه می­دهد.

هرگز فراموش نکنید تعمیر یخچال و لباسشویی دوو در صورتی که توسط تعمیرکار ماهر و حرفه­ای نمایندگی تعمیرات دوو انجام شود خواهد توانست مثل روز اول دوباره برایتان کار کند. در غیر این صورت ممکن است در اثر خرابی قطعات اصلی دستگاه به دلیل عدم تبحر فرد تعمیرکار مجبور به تعویض دستگاه شوید.

نمایندگی دوو- نمایندگی تعمیرات یخچال دوو- نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: