کد خبر: ۳۲۲۵۶۳
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳
0
پول نیوز - خودرو‌های سایپا امروز در بازار رفتار‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند. بعضی کمی کاهش قیمت پیدا کرده‌اند و بعضی بر طبل گرانی می‌کوبند.
به گزارش پول نیوز، خودرو‌های سایپا در بازار امروز با کمی نوسان قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. تیبا امروز حدود ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به نرخ ۶۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل تیبا ۲ حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و تا ۶۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده است. ساینا بدون تغییر نسبت به روز‌های گذشته روی نرخ ۶۵ میلیون تومان متوقف شده و کوییک دنده‌ای با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی به ۷۶ میلیون تومان رسیده است.
 
پراید امروز شرایطی مشابه دیگر خودرو‌های سایپا را تجربه می‌کند. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در بازار امروز با کاهش ناچیز ۱۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و حدود ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در طرف مقابل پراید وانت سایپا ۱۵۱ افزایش قیمت ۸۰۰ هزار تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و به ۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. در این بین پراید صندوق‌دار که آن را با نام سایپا ۱۳۱ می‌شناسیم، بدون تغییر نسبت به روز قبل و ۴۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.
برچسب ها: سایپا ، خودرو‌ ، قیمت ، پراید ، بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: