کد خبر: ۳۲۲۷۵۴
۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
0
پول نیوز - امروز در محصولات ایران خودرو خبری از کاهش قیمتی که دلمان را به آن خوش کنیم نبود.

به گزارش پول نیوز، محصولات ایران خودرو امروز رفتار دوگانه، اما آرام‌تری دارند. سمند LX امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل سمند EF۷ با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار ۹۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو ۴۰۵ GLX در بازار امروز با افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی روبرو شده است. این اتفاق باعث شده قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX به ۸۰ میلیون تومان برسد. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده و به ۹۸ میلیون تومان برگشته است. در این بین پژو ۴۰۵ SLX در بازار امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و روی نرخ ۹۴ میلیون تومان متوقف شده است.  

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز بدون تغییر روی نرخ ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان متوقف شده است. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ایران خودرو ۲۶ میلیون تومان کمتر از قیمت روز بازار است و حدود ۶۷ میلیون تومان اعلام می‌شود. این اختلاف برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به اوج خود می‌رسد. در حالی که نرخ مصول کارخانه برای این محصول ۷۹ میلیون تومان است، اما قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار حدود ۳۶ میلیون تومان گران‌تر و معادل ۱۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم این روز‌ها اختلاف ۳۵ میلیونی با نرخ مصوب دارد و در بازار ۱۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

پژو پارس امروز شرایطی مشابه پژو ۲۰۶ را تجربه می‌کند و تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. امروز رانا با افزایش قیمت به استقبال مشتریان آمده و حدود ۶۰۰ هزار تومان گران شده است. فعالان بازار امروز رانا را با نرخ ۹۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. از طرف دیگر دانگ‌فنگ H۳۰ همچنان روی قیمت ۱۶۳ میلیون تومان متوقف شده است.  

دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دیگر مدل‌های دنا هم رفتار مشابهی از خود نشان می‌دهند. طوری که دنا پلاس در بازرا روی نرخ ۱۵۰ میلیون تومان متوقف شده و حدود ۴۰ میلیون بیشتر از نرخ مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس توربو هم این روز‌ها در بازار به ۱۸۴ میلیون تومان رسیده است.
 
محصولات ایران خودرو روی ارقام نجومی +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: