May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۱۹۰
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
0
پول نیوز - دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی می‌گوید: قیمت بلیت سفرهای خارجی کاهش پیدا نکرده است. در حقیقت قیمت بلیت هواپیما بعید است که به شکل قابل توجهی ارزان شده باشد.

کاهش نرخ بلیت هواپیما حقیقت دارد؟

 

به گزارش پول نیوز، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پاسخ به این پرسش که پس از اتفاقات اخیر کاهش قیمت سفر‌های هوایی در کشور چقدر واقعیت دارد؟ گفت: قیمت بلیت سفر‌های داخلی به دلیل کاهش تقاضا ارزان شده و این موضوع ارتباطی به اتفاقات و حوادث‌های اخیر هوایی ندارد.

مقصود اسعدی سامانی در ادامه افزود: برخی می‌گویند به دلیل حوادث اخیر قیمت بلیت هواپیما ارزان شده است، در حالی که چنین نیست. در تمام این سال‌ها در این فصل از سال میزان سفر‌های داخلی کاهش می‌یابد.
او در ادامه اظهار کرد: به دلیل کاهش میزان سفر‌های داخلی قیمت بلیت‌های داخلی در ارزان‌ترین حالت قرار دارند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره بلیت سفر‌های خارجی گفت: آنچه به نظر می‌رسد این است که قیمت بلیت سفر‌های خارجی کاهش پیدا نکرده است. در حقیقت قیمت بلیت هواپیما برای سفر‌های خارجی بعید است که به شکل قابل توجهی ارزان شده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: