May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
قراردادهای جدید زیر تابلوی معاملات؛
کد خبر: ۳۲۳۲۰۰
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
0
پول نیوز - در این روزها بسیاری از شرکت ها به دنبال انتشار اخبار مثبت از خود هستند تا بخشی از نقدینگی حاضر در بازار سرمایه را به سمت خود معطوف کنند. در این میان، «ختور» و «فالوم» خبرهای درآمدزا منتشر کردند.

به گزارش واحد تحقیق و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «رادياتور ايران» از انعقاد قرارداد جدید سخن به میان آورد.

بر اساس شفاف سازی انجام شده، این شرکت قرارداد فروش مجموعه کولر یورو 4 را با شرکت شرکت سازه گستر سایپا منقعد کرد.

ارزش این قرارداد بالغ بر 210 میلیارد ريال است و 3 ماه پس از ارائه صورت حساب تسویه می شود.

شایان ذکر است که «ختور» تا دوره 9 ماهه بالغ بر 2331 میلیارد ريال درآمد کسب کرد و اگر مبلغ قرارداد جدید را به آن اضافه کنیم، تاکنون به درآمد 2541 میلیارد ريالی دست یافته که از مبلغ درآمدهای عملیاتی دوره 12 ماهه سال 97 حدود 32 درصد بیشتر است.

«مرقام» و «فالوم» خودکار به دست شدند

در صنعتی دیگر، «مرقام» در اصلاحیه شفاف سازی خود گفته با لحاظ قانون قدیم به دنبال افزایش سرمایه تا پایان سال ۹۸ است. این شرکت مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت است بنابراین، از آیین نامه قبلی افزایش سرمایه از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها تا پایان سال ۹۸ می تواند بهره ببرد‌ و نیازی به آیین نامه جدید تنظیمی توسط دولت ندارد. به این ترتیب، باید منتظر گزارش توجیهی هیئت مدیره «مرقام» در خصوص تجدید ارزیابی دارایی ها باشیم.

«مرقام» و «فالوم» خودکار به دست شدند

«فالوم» نیز از انعقاد قرارداد فروش سيم كاناري و فيبر نوري در پروژه خط انتقال 230 كيلو وات اهر-ارمنستان خبر داد. مبلغ این قرارداد حدود 51 میلیارد ريال عنوان شده است.

«مرقام» و «فالوم» خودکار به دست شدند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: