April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۳۴۷
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
0
پول نیوز - در پی سیل استان سیستان و بلوچستان ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به معاونین، روسای سازمانها، موسسات، صندوق ها و مدیران عامل بانکها و شرکتهای تابعه به آنها دستور داد که بررسی اولیه به فوریت در مورد مخاطبان خاص اعم از خانواده های بازنشستگان و روستاییان تحت پوشش، توانخواهان، معلولان و مددجویان و... به عمل آمده و از وضعیت آنها و ایجاد ثبات اولیه لازم اطمینان حاصل شود.

خسارت ها و صدمه‌های گروههای خاص مخاطب فوراً رسیدگی و نیازهای اولیه آنها تامین شود

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، محمد شریعتمداری همچنین در این نامه تاکید کرده است؛ ضمن برآورد اولیه از حجم خسارت ها وارده به مراکز و اماکن و..، خسارت ها و صدمه های گروههای خاص مخاطب فوراً رسیدگی و نیازهای اولیه آنها فوراً تامین شود.


در بخش دیگری از این نامه آورده شده است که نیازهای عمومی ستاد بحران وزارت کشور و استانداری سیستان و بلوچستان در حد توان با اطلاع حجت میرزایی معاون اقتصادی و نماینده ویژه و هماهنگی کریم یاوری مشاور وزیر که در استان مستقر هستند، با اطمینان از رسیدن به دست افراد و خانواده های آسیب دیده فوراً تامین و ارسال شود.


با توجه به واقعه سیل در استان سیستان و بلوچستان از روز گذشته با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، کریم یاوری، مشاور وزیر با حضور در منطقه و حجت میرزایی نماینده ویژه وزیر در مرکز، برای هماهنگی در امور مربوط به این واقعه مامور شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: