کد خبر: ۳۲۳۵۳۱
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
0
پول نیوز - محصولات ایران خودرو نوسانات کمتری نسبت به هفته گذشته تجربه می‌کنند، اما همین مورد باعث شده قیمت روز دنا پلاس توربو به ۱۹۰ میلیون تومان برسد. قیمت روز پراید صندوق‌دار در حال حاضر ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است .

به گزارش پول نیوز، قیمت محصولات ایران خودرو امروز نسبت به هفته گذشته نوسان کمتری دارد. سمند LX در بازار امروز بدون تغییر باقی مانده و با نرخ ۸۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. قیمت روز سمند EF۷ بدون تغییر نسبت به روز‌های قبل روی مرز ۱۰۰ میلیون تومان باقی مانده و با نرخ مصوب کارخانه حدود ۳۱ میلیون تومان اختلاف دارد.

پژو ۴۰۵ GLX امروز با قیمت ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خودرو خرید و فروش می‌شود و تغییری نسبت به هفته گذشته ندارد. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز با افزایش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی در بازار ظاهر شده و با قیمت چند روز قبل خود یعنی ۱۰۳ میلیون تومان بازگشته است. همچنین پژو ۴۰۵ SLX امروز ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته و در بازار با نرخ ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ چند روزی است که در بازار روی نرخ ۱۱۸ میلیون تومان متوقف شده‌اند و حدود ۳۸ میلیون تومان گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه در بازار قیمت‌گذاری می‌شوند. در این پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز در حدود ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به ۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. نرخ مصوب این محصول حدود ۶۷ میلیون تومان اعلام می‌شود که ۲۶ میلیون کمتر از قیمت روز بازار است.

پژو پارس امروز در مدار گرانی افتاده و با افزایش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به استقبال مشتریانش آمده است. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. در این بین رانا حدود ۸۰۰ هزار تومان گران شده و به نرخ ۹۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. دانگ‌فنگ H۳۰ امروز بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده و حدود سه میلیون تومان گران شده است. قیمت روز دانگ‌فنگ H۳۰ در بازار ۱۶۷ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.

دنا معمولی تیپ ۱ در  بازار امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را پشت سر گذاشته و به ۱۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. دنا پلاس توربو امروز هم امروز یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شده و تا ۱۹۰ میلیون تومان بالا رفته است. در این بین دنا پلاس تیپ ۱ در حد ۳۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و در بازار با نرخ ۱۵۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
 
آرامش اول هفته ایران خودرویی ها +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: