کد خبر: ۳۲۳۶۴۹
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
0
پول نیوز - پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز تا ۱۰۴ میلیون تومان پیش‌روی کرده و دنا پلاس توربو روی قله ۱۹۰ میلیونی ایستاده است.

به گزارش پول نیوز، محصولات ایران خودرو همچنان به روند افزایش قیمت خود ادامه می‌دهند و امروز سرعت بیشتری به خود گرفته‌اند. امروز پژو ۴۰۵ GLX در بازار با افزایش قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به نرخ ۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم با افزایش قیمت یک میلیونی به استقبال مشتریانش آمده و در بازار با نرخ ۱۰۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول حدود ۴۰ میلیون پایین‌تر و ۶۵ میلیون تومان اعلام می‌شود. در این بین پژو ۴۰۵ SLX در بازار امروز ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

امروز سمند LX در بازار یک میلیون تومان گران شده و به ۸۸ میلیون تومان رسیده است. سمند EF۷ امروز هم رفتار عجیب از خود نشان می‌دهد. دیروز این محصول ایران خودرو از ۱۰۰ میلیون به ۱۰۶ میلیون تومان رسید و امروز با یک عقبگرد پنج میلیونی به نرخ ۱۰۱ میلیون تومان بازگشته است. نرخ مصوب کارخانه برای سمند EF۷ حدود ۷۰ میلیون تومان است که نشان از اختلاف ۳۱ میلیونی قیمت کارخانه و بازار دارد.

پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ چند روزی است که در بازار روی نرخ ۱۱۸ میلیون تومان متوقف شده‌اند و حدود ۳۸ میلیون تومان گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه در بازار قیمت‌گذاری می‌شوند. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم امروز بدون تغییر باقی‌مانده و با نرخ ۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. نرخ مصوب این محصول حدود ۶۷ میلیون تومان اعلام می‌شود که ۲۶ میلیون کمتر از قیمت روز بازار است.

پژو پارس امروز مثل اغلب محصولات ایران خودرو با افزایش قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به نرخ ۱۰۶ میلیون تومان تومان رسیده است. رانا بعد از افزایش قیمت روز گذشته، امروز سر جایش ثابت مانده و در بازار با قیمت ۹۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.  دانگ فنگ H. ۳۰ هم مثل روز قبل روی قیمت ۱۶۷ میلیون تومان متوقف شده و از جایش تکان نخورده است.

دنا معمولی تیپ ۱ در بازار امروز کاهش قیمت ناچیزی در حد ۲۰۰ هزار تومان را در کارنامه خود ثبت کرده و حدود ۱۲۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ با یک میلیون تومان افزایش قیمت به استقبال مشتریانش آمده و به ۱۵۷ میلیون تومان رسیده است. در این بین دنا پلاس توربو امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته روی مرز ۱۹۰ میلیون تومان ایستاده است.
 
دورخیز 207 به سمت 140 میلیون +جدول
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: