April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۸۷۱
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
۱
پول نیوز - به گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، سومین مرحله یارانه معیشتی در روز پنج‌شنبه هفته آینده یعنی ۱۰ بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
به گزارش پول نیوز، یارانه معیشتی بهمن ماه پنج‌شنبه هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
 
مهدی قمصریان، سخنگو سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص زمان واریز یارانه معیشتی به تجارت‌نیوز گفت: یارانه معیشتی بهمن ماه در روز ۱۰ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
 
به گفته وی، تا به حال هیچ تصمیمی مبنی بر این که زمان واریزی جابه‌جا شود گرفته نشده و امیدواریم یارانه معیشتی به موقع پرداخت شود.
 
سخنگو ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی نیز در خصوص وضعیت درخواست کسانی که یارانه نگرفته‌اند گفت: در حال بررسی درخواست متقاضیان دریافت یارانه معیشتی هستیم. قطعا تعدادی از متقاضیان یارانه معیشتی که دو مرحله اول این یارانه را دریافت نکرده‌اند به جمعیت یارانه‌بگیران روز ۱۰ بهمن ماه اضافه می‌شود و ما در حال تهیه این لیست هستیم.
 
میرزایی گفته است: افرادی که پس از یکم بهمن در سامانه ثبت درخواست می‌کنند از ۱۰ اسفند یارانه آنها پرداخت خواهد شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مطهر
United Arab Emirates
18:28 - 1398/11/04
سلام،
خوش به حال آقای میرزایی،انقدر شکمش سیره که انگار همه مردمی که اعتراض کردند،دروغگو‌ هستند.اگر اجازه بررسی نمیدادیم که اعتراضمون ثبت نمی شد.من مستاجر یک خونه شصت متری هستم و خونه نداریم و فقط یک ماشین به نام من هست.تو سایت هم زده که حتی خانومم و بچم هیچ پولی تو حسابشون ندارن.فقط به تراکنش حساب من گیر داده که مال یک ماه که مبلغش رو زیاد زده،از حساب خودم که پس انداز چند سالمون‌ برای گرفتن وام خونه حدود چهل میلیون توشه،به حساب دیگه خودم واریز کردم و چند روز بعد برگشته. ولی حالا میگن اینکه از کجا اومده و کجا و کی رفته مهم نیست. تو حساب خودم به توصیه بانک چرخیده.قسم میخورم و حاضرم با مستندات ثابت کنم. برای چندمین بار اعتراض کردم و میترسم یارانمون رو قطع کنند.در حالی که خیلی ها رو می شناسم خونه میلیاردی دارن و موجودی حسابشون چند صد میلیونه و یارانه می گیرن.چون ثابت خوابوندن و تراکنش ندارن.ولی تو دو سال هیچوقت جمع موجودی حسابهای من به پنجاه نرسیده.من اگر درآمدم بالاست،نباید موجودیم تو هر تاریخی که شما میگید،اضافه بشه بهش یا تو حساب خانومم یکی دو میلیونی باشه؟! این روش درست نیست به خدا.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: