پورحسین در گفت‌وگو با پول‌نیوز خبر داد:
کد خبر: ۳۲۳۹۰۵
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
0
عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد از برگزاری جلسه ویژه این شورا از اواخر هفته جاری برای تعیین میزان حقوق کارگران در سال آینده خبر داد. 

 

شکور پورحسین عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پول‌نیوز از جلسه ویژه این شورا برای بررسی و تعیین میزان حقوق کارگران در سال 99 خبر داد و گفت: جلسه ویژه شورای عالی حقوق و دستمزد برای بررسی و تعیین میزان حقوق کارگران در این هفته برگزار می‌شود و به احتمال زیاد، با توجه به حساسیا موضوع و اختلافاتی که غالبا وجود دارد، تا روزهای پایانی سال نیز ادامه داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه اگر دولت حقوق کارمندان را در سال آینده 50 درصد افزایش دهد می‌توان گفت که بین حقوق و تورم همخوانی ایجاد شده است، اظهار داشت: سال آینده مردم و به‌خصوص کارگران از لحاظ معیشتی دچار مشکلات بیشتری خواهند شد که امیدواریم دولت با کمک مجلس بتواند شرایط اقتصادی را به‌ نحوی اداره کند که اقشار کم‌درآمد کمتر تحت فشار قرار گیرند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی حقوق و دستمزد تصریح کرد: مرکز آمار ایران تورم سال آینده را 35 درصد و مرکز  پژوهش‌های مجلس نیز تورم را 45 درصد پیش‌بینی کرده‌اند که میزان حقوق کارمندان و کارگران در هر سال باید متناسب با تورم افزایش یابد.

پورحسین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به لایحه بودجه، با یک کسری بودجه 80 تا 100 هزار میلیارد تومانی در سال آینده مواجه خواهیم بود که همین مسئله بار تورمی سنگینی در پی خواهد داشت، بنابراین افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان با میزان تورم پیش‌بینی‌شده همخوانی ندارد که سعی می‌کنیم در دولت و مجلس این رقم را اصلاح کنیم.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: