April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۹۲۶
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
0
پول نیوز - پست‌بانک‌ایران درراستای ایفای مسئولیت‌اجتماعی و کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر استان‌ سیستان و بلوچستان، همگام با دولت و سایر نهادها و سازمان‌های مرتبط، اقدامات ارزشمندی اعم از کمک‌های نقدی و غیرنقدی به این هموطنان انجام داده است.

 

اقدامات پست‌بانک‌ برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، درهمین راستا مبلغ 500 میلیون ریال توسط این بانک برای احیای زیرساخت‌های آسیب‌دیده مناطق زلزله‌زده و بازسازی شعب و باجه‌های بانکی اختصاص یافته که با هماهنگی مسئولان ذیربط تخصیص می یابد.


همچنین کارکنان و کارگزاران پست‌بانک‌ایران در سراسر کشور در حرکتی انسان‌دوستانه و نوع‌دوستی برای کمک به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان، اقدام به جمع آوری و تهیه مایحتاج ضروری ازجمله؛ پتو، آب معدنی، وسایل بهداشتی، کنسروهای خوراکی و غیره نموده و با هماهنگی مسئولان ذیربط در بین حادثه دیدگان توزیع کردند که این اقدام آنها به صورت مستمر ادامه دارد.


گفتنی است: پست بانک ایران از ابتدای وقوع سیل نسبت به معرفی شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت 6277607000006333 به نام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد این بانک در کانال های اطلاع رسانی از جمله؛ وب سایت، شبکه های اجتماعی و اتوماسیون اداری (ویژه کارکنان) نموده که براساس آن کمک های هموطنان ازطریق دستگاه های خودپرداز کلیه بانک ها و مؤسسات اعتباری عضو شبکه شتاب، درگاه های اینترنتی، اپلیکیشن های پرداخت، سایر درگاه های پرداخت الکترونیکی و یا بصورت حضوری از طریق شعب و باجه های این بانک در سراسر کشور قابل پرداخت و واریز می باشد.


بنابر این گزارش: اسد گرامی نماینده مدیرعامل پست بانک ایران به همراه علی فروزان خواه مدیرشعب پست بانک استان از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان بازدید و بر کمک به آسیب دیدگان و انجام همکاری های لازم برای بهبود وضعیت تاکید و اعلام کرد: این بانک کمک به هموطنان در زمان بحران ها و بلایای طبیعی را وظیفه خود می داند و شیری مدیرعامل بانک نیز دستورات لازم جهت کمک به اقتصاد این مناطق را ابلاغ کرده است و همه دست به دست هم دادیم تا شرایط را به حالت عادی برگردانیم.


آیت الله سلیمانی نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در دیدار با گرامی ضمن تقدیر از خدمت رسانی این بانک در مناطق محروم افزود: پست بانک ایران به عنوان بانک خدمت رسان در سطح کشور است و انتظار داریم این بانک در کمک به روستائیان سیل زده نیز پیشگام باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: