April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۳۹۳۷
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
0
پول نیوز - رئیس فدراسیون والیبال در حکمی «جواد دوستی» را به عنوان مسئول کمیته بازاریابی و اقتصادی منصوب کرد.
به گزارش پول نیوز، دوستی دارای مدرک دکترای تخصصی علوم اقتصادی است و مشاور اقتصادی مدیرعامل در فولاد آذر حدید، مشاور اقتصادی مدیرعامل همگام خودرو و مشاور مدیرعامل و مدیر توسعه و کسب و کار گروه نفت، پتروشیمی و گاز فاتح از جمله فعالیت‌های وی در امور اقتصادی است.

تحلیل‌گر مسائل اقتصادی در روزنامه‌های همشهری، همدلی، ایران، بهار، تجارت، صمت، عصر ایرانیان و همکاری با سایت‌های خبری متعدد از دیگر فعالیت‌های دوستی در علوم اقتصادی است.

دوستی سابقه بازی در تیم‌های والیبال پرسپولیس، صنام تهران، تراکتورسازی تبریز، تیم امید و جوانان استان آذربایجان شرقی را دارد و عنوان‌های متعدد قهرمانی و نایب قهرمانی باشگاه‌ها و امیدهای ایران و بهترین و کامل‌ترین بازیکن مدارس ایران در سال 73 و 76 را نیز در پرونده ورزشی خود دارد.
 
متن کامل حکم دکتر محمدرضا داورزنی برای مسئول کمیته بازاریابی و اقتصادی به شرح زیر است:
 
جناب آقای جواد دوستی
باسلام
احتراما، نظر به تجارب ارزشمند و تخصص جنابعالی در خصوص امر بازاریابی، جنابعالی را به عنوان مسئول کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌مندی از امکانات موجود در راستای تحقق اهداف کمیته مذکور در انجام وظایف خود موفق و موید باشید.
 
محمدرضا داورزنی
رئیس فدراسیون والیبال

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: