May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
قاضی‌زاده‌هاشمی در گفت‌وگو با پول‌نیوز مطرح کرد:
کد خبر: ۳۲۳۹۴۹
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
0
عضو هیئت‌رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رأی اعتماد به گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در حین بررسی لایحه بودجه سال 99 و در اسفندماه خبر داد.

اسفند ماه؛ زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر جدید کشاورزی

امیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی عضو هیئت‌‌رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پول‌نیوز با اشاره به زمان دقیق معرفی گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت جهاد کشاورزی به مجلس، گفت: هنوز نامه رسمی از سوی رئیس‌جمهور برای معرفی گزینه وی برای وزارت جهاد کشاورزی به مجلس تقدیم نشده است، اما آقای روحانی می‌بایست تا پیش از روز 4 اسفند گزینه نهایی‌اش را برای این وزارتخانه به مجلس معرفی کند.

وی افزود: با توجه به اینکه مجلس پس از پایان هفته جاری، جلسه علنی ندارد و نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه و تبلیغات انتخابات مجلس، در حوزه‌های انتخابیه‌شان حضور می‌یابند، معرفی و برگزاری جلسه رأی اعتماد به گزینه رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی به پس از انتخابات یازدهمین دوره مجلس موکول می‌شود.

 عضو هیئت‌‌رئیسه مجلس تصریح کرد: با توجه به بررسی لایحه بودجه 99 در مجلس پس از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس، جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی نیز در حین بررسی لایحه بودجه سال آینده خواهد بود.

قاضی‌زاده‌هاشمی در پایان درباره گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: ظاهرا قرار است رئیس‌جمهور، آقای کشاورز، سرپرست فعلی وزارت جهاد کشاورزی را برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی کند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: