April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۲۹۰
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
0
پول نیوز - محصولات ایران خودرو امروز هم از قاعده افزایش قیمت مستثنی نیستند و رکورددار گرانی در بین این محصولات پژو پارس با افزایش قیمت پنج میلیونی است.

به گزارش پول نیوز، روند افزایش قیمت در بازار خودرو بعد از چند هفته همچنان ادامه دارد. امروز محصولات سایپا همگی ساز گرانی را کوک کرده و تا دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. اتفاقی که باعث شده قیمت روز پراید صندوق‌دار به ۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برسد. محصولات ایران خودرو از قاعده افزایش قیمت مستثنی نیستند و رکورددار گرانی در بین این محصولات پژو پارس با افزایش قیمت پنج میلیونی است.

اغلب محصولات ایران خودرو امروز در ادامه روند روز‌های گذشته با افزایش قیمت روبرو شده‌اند و صرفا چند مورد کاهش قیمت نسبی در بازار مشاهده می‌شود. یکی از آن‌ها سمند LX است که امروز در حد ۵۰۰ هزار تومان عقب‌نشینی کرده و به ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگشته است. در طرف مقابل سمند EF۷  به افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد و امروز هم حدود یک میلیون تومان گران شده است. قیمت روز سمند EF۷ در بازار حدود ۱۰۸ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود.  

پژو ۴۰۵ GLX نسبت به دیروز دوباره سه میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و وارد کانال ۹۰ میلیونی شده است. فعالان بازار امروز پژو ۴۰۵ GLX بنزینی را با نرخ ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. البته این اتفاق برای پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز نیافتاده و این محصول ایران خودرو بدون تغییر نسبت به روز گذشته، با نرخ ۱۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول تنها ۶۵ میلیون تومان است. پژو ۴۰۵ SLX در ادامه گرانی روز‌های قبل، امروز دو میلیون تومان در کانال ۱۰۰ میلیونی پیشروی کرده و به ۱۰۵ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ امروز رفتار متفاوتی نسبت به دیگر خودرو‌ها از خود نشان می‌دهد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ظاهر شده و روی نرخ ۹۸ میلیون تومان متوقف شده است. دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ با کاهش قیمت روبرو شده‌اند. طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هر دو حدود یک میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۱۲۳ میلیون تومان بازگشته‌اند.

پژو پارس رفتار عجیبی در بازار از خود نشان می‌دهد. این محصول ایران خودرو در عرض یک روز پنج میلیون تومان جهش کرده و به ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است. رانا هم با افزایش قیمت سه میلیونی به جمع خودرو‌های ۹ رقمی پیوسته و در بازار با نرخ ۱۰۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین دانگ‌فنگ H۳۰ بدون تغییر نسبت به روز قبل باقی مانده و حدود ۱۷۳ میلیون تومان قیمت دارد.  

دنا پلاس توربو باز هم دو میلیون تومان گران شده. این اتفاق در چند روز پیاپی باعث شده قیمت روز دنا پلاس تورو به ۱۹۸ میلیون تومان برسد. امروز دنا پلاس پا را فراتر گذاشته و افزایش قیمت سه میلیونی را در کارنامه خود ثبت کرده است. فعالان بازار خودرو امروز دنا پلاس تیپ ۱ را ۱۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند. دنا معمولی هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و با افزایش قیمت سه میلیون تومانی به ۱۶۵ میلیون تومان رسیده است.
 
افزایش قیمت پنج میلیونی در ایران خودرو آن هم یک شبه! +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: