کد خبر: ۳۲۴۳۴۶
۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
0
پول نیوز - روند افزایش قیمت در بازار ایران خودرو بعد از چند هفته همچنان ادامه دارد. این مورد باعث شده تا پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به جمع ۱۰۰ میلیون تومانی ها بپیوندد.

206 هم به جمع 9 رقمی ها پیوست +جدول

به گزارش پول نیوز، محصولات ایران خودرو روز به روز گران‌تر می‌شوند. امروز هم شاهد افزایش قیمت این محصولات نسبت به روز گذشته هستیم. طوری که قیمت روز سمند LX در بازار امروز دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شده و به ۹۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. سمند EF۷ هم با افزایش قیمت سه میلیونی کانال ۱۱۰ میلیونی را فتح کرده و به قیمت ۱۱۱ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۴۰۵ GLX تنها کاهش قیمت در بین محصولات ایران خودرو را به نام خود ثبت کرده و با عقب‌گرد یک میلیونی، به ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگشته است. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز همچنان در مدار گرانی حرکت می‌کند و با افزایش قیمت یک میلیونی به استقبال مشتریانش آمده و امروز در بازار ۱۱۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. در این بین پژو ۴۰۵ SLX بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و در بازار ۱۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.  

دیگر نمی‌توان به بودجه زیر ۱۰۰ میلیون تومان پژو ۲۰۶ صفرکیلومتر از بازار خرید. چراکه ارزان‌ترین مدل یعنی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز با افزایش قیمت دو میلیون تومانی به جمع ۹ رقمی‌ها پیوسته و روی مرز ۱۰۰ میلیون تومان ایستاده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم تغییری نسبت به روز قبل پیدا نکرده و همچنان در بازار با نرخ ۱۲۳ میلیون تومان معامله می‌شوند. باید توجه داشته باشید که این رقم حدود ۴۳ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است.

پژو پارس بعد از جهش پنج میلیونی روز قبل، امروز ۸۰۰ هزار تومان دیگر افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. رانا تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و روی نرخ ۱۰۱ میلیون تومان جا خوش کرده است. از طرف دیگر دانگ‌فنگ H۳۰ افزایش قیمت سه میلیون تومانی را در کارنامه خود ثبت کرده و امروز با نرخ ۱۷۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.  

دنا پلاس توربو در نزدیکی مرز ۲۰۰ میلیون متوقف شده و بدون تغییر نسبت به روز قبل با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس حدود یک میلیون تومان گران شده و به ۱۶۶ میلیون تومان رسیده و دنا معمولی با افزایش قیمت یک و نیم میلیونی، تا ۱۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گران شده است. نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ایران خودرو ۸۳ میلیون تومان اعلام می‌شود که ۲۷ میلیون با قیمت روز بازار اختلاف دارد.
 
206 هم به جمع 9 رقمی ها پیوست +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: