قابل توجه سهامداران این شرکت؛
کد خبر: ۳۲۴۳۸۷
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
0
پول نیوز - «زنگان» اصلاحیه ای بر صورت هایی زد که سودآوری آن 22 درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل بود.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «صنعت روی زنگان» گزارش 9 ماهه خود را اصلاح کرد و به گزارش قبلی پیش بینی درآمدهای فصل زمستان و پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص میزان تقسیم سود را اضافه کرد.

این شرکت در 9 ماهه نخست سال جاری 283 میلیارد ریال درآمد عملیاتی به دست آورد که در مقایسه با سال مالی گذشته رشد 39 درصدی را داشته است.

علت اصلی این افزایش درآمد، افزایش تعداد فروش محصولات بوده که در کنار رشد نرخ های فروش محصولات، رشد درآمدها را رقم زده است.

همچنین در پیش بینی های «زنگان» آمده است که قصد دارد در 3 ماهه انتهای سال جاری 41 هزار تن از محصولات خود را به مبلغ 93 میلیارد ریال به فروش برساند.

در سایر سرفصل ها ارقام بزرگی در جریان نیست و در نهایت «زنگان» در 9 ماهه منتهی به آذرماه سال 98 به صورت حسابرسی نشده به ازای هر سهم 191 ریال سود ساخت؛ درحالی که همین سود در سال مالی گذشته برابر با 246 ریال سودسازی داشت و به این ترتیب، افت 22 درصدی به نمایش درآمد.

تا دوره یاد شده شرکت 19 میلیارد ريال سود خالص شناسایی کرده که در نظر دارد هر آن چه در پایان سال محقق شد، 30 درصد را بین سهامداران تقسیم کند. شایان ذکر است که «زنگان» با سرمایه 100 میلیارد ريالی، تاکنون 69 میلیارد ريال سود انباشته ثبت کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: