April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۳۹۹
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
0
پول نیوز - بانک ملی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت از سیاست های دولت، حمایت از کالای ایرانی و رونق بازار تولید داخلی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و در همین راستا بیش از 46 هزار فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی داخلی در سال جاری به متقاضیان پرداخت کرده است.

رونق بازار کالاهای ایرانی با تسهیلات بانک ملیبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، این بانک حمایت از کارفرمایان و کارگران شاغل در حوزه تولید داخل و رونق بازار کسب و کار را یکی از محوری ترین سیاست های خود در سال جاری قرار داد و از ابتدای امسال تا پایان دی ماه بالغ بر 46 هزار و 378 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش 6 هزار و 396 میلیارد ریال تخصیص داده است.

همچنین در سال گذشته نیز بانک ملی ایران تعداد 82 هزار و 20 فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای داخلی به ارزش هشت هزار و 602 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

در ده ماه ابتدای امسال، 162 هزار و 400 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در 71 هزار و 793 فقره توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

بانک ملی ایران  تعداد 783 هزار و 684 فقره تسهیلات نیز به صورت فروش اقساطی، جعاله و مرابحه برای رفع نیازهای ضروری خانوار پرداخت کرده است که ارزش این تسهیلات به 245 هزار و 377 میلیارد ریال می رسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: