May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۴۱۴
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳
0
عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه دولت باید برنامه‌های کاربردی برای رونق تولید ارائه دهد، گفت: دولتمردان باید در جهت رونق تولید گام‌های اساسی بردارند، زیرا اگر تولید در کشور به شیوه متناسبی گسترش پیدا کند، مشکلات زیادی، به ویژه بیکاری جوانان رفع خواهد شد.

قاسم ساعدی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی پول‌نیوز مسئولان باید در این وضعیت نابسامان اقتصادی نگاه‌شان را به ظرفیت‌های داخل کشور معطوف کنند، زیرا در ایران انواع گوناگون ظرفیت‌ها اعم از منابع انسانی و طبیعی وجود دارد.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدها علیه کشور اظهار داشت: اگر تحریمی علیه کشورمان صورت گیرد، قطعا این تحریم‌ها سبب می شوند که ما در زمینه های مختلف خودکفا شویم و یا اینکه در جاهایی که تهدیدی برای کشورمان وجود دارد باید آن را به یک فرصت مبدل کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تأکید بر اینکه دولت برنامه‌های کاربردی برای رونق تولید ارائه دهد، گفت: دولتمردان باید در جهت رونق تولید گام‌های اساسی بردارند، زیرا اگر تولید در کشور به شیوه متناسبی گسترش پیدا کند، مشکلات زیادی، به ویژه بیکاری جوانان رفع خواهد شد.

ساعدی همچنین به راه برون‌رفت از وضعیت فعلی اقتصاد اشاره کرد و افزود:اگررونق تولید گسترش یابد، راه مناسبی برای عبور از شرایط فعلی اقتصاد خواهد بود، معتقدم اگر دولتمردان در این زمینه فعالیت‌های ویژه‌ای را انجام دهند، روزهای خوبی را برای اقتصاد کشورمان در پیش خواهیم داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تهدیدها باید با روش‌های خاصی به فرصت تبدیل شوند، یعنی اینکه می‌شود از طریق گسترش روابط تجاری با کشورهای همسایه، بازار این کشورها را در دست بگیریم و به همین شکل نیز می‌توان تولید کالاهای مختلف را در داخل کشور رونق دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: