پیچش افزایش سرمایه حول چند محور؛
کد خبر: ۳۲۴۵۹۴
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
0
پول نیوز - شرکت «غپیچک» یکی از شرکت های بسیار کوچک بازار سرمایه به شمار می رود که در نظر دارد افزایش سرمایه فوق سنگین را به اجرا درآورد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «پیچک» در نظر دارد سرمایه بسیار اندک 15 میلیارد ريالی کنونی خود را به رقم 500 میلیارد ريال افزایش دهد.

برای انجام این افزایش سرمایه فوق سنگین 3238 درصدی از چند محل کمک گرفته است. قرار است 30 میلیارد ريال از محل آورده نقدی، 156 میلیارد ريال از محل مطالبات حال شده سهامداران و 300 میلیارد ريال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها انجام گیرد.


هدف «غپیچک» از افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالي و خروج از شمول ماده 141 اصلاحي قانون تجارت است. این شرکت هم اکنون بالغ بر 234 میلیارد ريال زیان انباشته دارد که 16 برابر سرمایه کنونی است.
با توجه به نقدینگی که به شرکت اضافه خواهد شد، هیئت مدیره برآورد کرده درآمدهای عملیاتی سال 99 به رقم 304 میلیارد ريال برسد.

شایان ذکر است که این شرکت در دوره 9 ماهه سال 98 تاکنون فقط 22 میلیارد ريال درآمد فروش محصولات به ثبت رسانده است.
«غپیچک» پیش بینی کرده با انجام افزایش سرمایه مذکور، از فرایند زیانده سال های اخیر رهایی یابد و به سوددهی برسد و بر این اساس، در سال 99 به سود خالص 83 میلیارد ريالی دست یابد و این فرایند در سال های آینده نیز شود.

«غپیچک» 3238 درصد افزایش سرمایه می دهد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: