April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۵۲۲۶
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
0
پول نیوز - محصولات ایران خودرو امروز تا حدودی روند افزایش قیمت را کنار گذاشته‌اند و صرفا شاهد نوسانات جزئی قیمت‌ها هستیم.

به گزارش پول نیوز، سمند EF۷ امروز یک میلیون تومان گران شده و بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کرده است. قیمت روز سمند EF۷ در حال حاضر ۱۱۳ میلیون تومان است. سمند LX هم امروز ۷۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به رقم ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.  

پژو ۴۰۵ GLX امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و همچنان در بازار ۹۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز هم روی نرخ ۱۱۲ میلیون تومان متوقف شده و امروز تغییر قیمت نداشته است. از طرف دیگر پژو ۴۰۵ SLX در حد ۵۰۰ هزار تومان از قیمت خود عقب نشینی کرده و به ۱۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگشته است.  

پژو ۲۰۶ مثل اغلب محصولات ایران خودرو بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار ظاهر شده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز حدود ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ روی نرخ ۱۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان متوقف شده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با اختلاف کمی روی نرخ ۱۲۱ میلیون تومان ایستاده و حدود ۴۰ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب در بازار خرید و فروش می‌شود. قیمت مصوب این محصول ایران خودرو حدود ۸۱ میلیون تومان اعلام می‌شود.

رانا مثل دیروز سر جایش محکم ایستاده و تغییری قیمتی نسبت به روز گذشته ندارد. فعالان بازار این محصول ایران خودرو را حدود ۱۰۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند. پژو پارس هم شرایط تقریبا مشابهی را تجربه می‌کند و روی نرخ ۱۱۸ میلیون تومان متوقف شده است. قیمت روز دانگ فنگ H۳۰ در حال حاضر ۱۷۷ میلیون تومان است و تغییری نسبت به روز‌های قبل ندارد.  

دنا پلاس توربو بعد از افزایش قیمت روز گذشته، امروز کمی عقب نشینی کرده و با کاهش قیمت یک میلیون تومانی به ۲۰۵ میلیون تومان رسیده است. در طرف مقابل دنا معمولی تیپ ۱ در بازار ۳۰۰ هزار تومان گران شده و با نرخ ۱۴۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. در این بین دنا پلاس تغییر قیمتی نسبت به روز قبل پیدا نکرده و روی رقم ۱۶۷ میلیون تومان ایستاده است.
 
ایران خودرویی ها کوتاه آمدند +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: