«آلومتک» 873 میلیارد ريال فروخت:
کد خبر: ۳۲۵۵۷۰
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
0
پول نیوز - هر چند که نرخ فروش محصول اصلی «فالوم» در بهمن ماه افت داشته اما؛ افزایش مقداری فروش به کمک این شرکت آمده است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «آلومتک» در بهمن ماه سال جاری بالغ بر 275 میلیارد ريال درآمد شناسایی کرد که نسبت به درآمد دی ماه رشد جالب توجه 72 درصدی را نشان می دهد.

این شرکت تولید کننده کابل، در یازدهمین ماه از سال جاری 263 میلیارد ريال درآمد عملیاتی از محل فروش انواع کابل کسب کرد و 71 درصد رشد نسبت به دهمین ماه سال نشان داد.

نکته جالب توجه این است که رشد درآمدها در بهمن ماه فقط ناشی از افزایش مقدار فروش است؛ نرخ فروش انواع کابل در این ماه افت قابل توجهی داشت و از 290 میلیون ريال در دی ماه به 237 میلیون ريال رسید اما؛ تناژ فروش انواع کابل 109 درصد رشد کرد.

در مجموع، «فالوم» 873 میلیارد ريال درآمد طی 11 ماه شناسایی کرده و از آنجایی که اطلاعات تولید و فروش دوره مشابه سال قبل در دست نیست نمی توان نسبت به رشد یا افت دقیق آن اظهارنظر کرد.

انتقال درآمد در کابل های «فالوم»

شایان ذکر است که «فالوم» یکی از شرکت های زیانده بازار سرمایه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: