April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۵۹۱۱
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
0
طبق اعلام یک مقام بورس، عرضه اولیه دو شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر و تامین سرمایه ملت تا پایان سال۹۸ انجام می‌شود و در صورت تکمیل اطلاعات،یکی از این دو شرکت چهارشنبه این هفته عرضه اولیه خواهد شد.

 

به گزارش پول نیوز، پس از وقفه عرضه اولیه از آبان تا بهمن امسال، در یازدهمین ماه امسال چهار عرضه اولیه در بورس انجام شد.

پس از آن نیز اعلام شد که عرضه اولیه در اسفند ماه نیز انجام خواهد شد، با این حال سهامداران منتظر هستند اخباری جزیی‌تر از عرضه اولیه در اسفند ماه منتشر شود.

در همین مورد محمود گودرزی، معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرده است: عرضه اولیه دو شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر و تامین سرمایه ملت تا پایان سال۹۸ انجام می‌شود و درصورت تکمیل اطلاعات،یکی از این دو شرکت چهارشنبه این هفته عرضه اولیه خواهد شد.

گودرزی گفت: ما ان‌شاءالله تا پایان سال ۹۸ دو شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر با نماد زکوثر و شرکت تامین سرمایه ملت با نماد تملت خواهیم داشت.

گودرزی در ادامه در خصوص زمان عرضه این دو سهم بیان کرد: اگر اطلاعات درخواستی از این دو شرکت، طبق زمان‌بندی انجام گیرد  یکی از شرکت‌های فوق در چهارشنبه این هفته عرضه اولیه خواهد شد.

وی در خصوص میزان عرضه هر سهم یادآور شد: هر دو بالای ۱۰ درصد خواهند بود و جزییات را در هفته آینده عرض می‌کنم. نکته مهم آن است که ان‌شالله به جز سهمیه عرضه به عموم، برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم سهمیه جدایی در نظر گرفته خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: