صحه حسابرس بر سود 795 ريالی این سمان ساز؛
کد خبر: ۳۲۶۳۱۱
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
0
با وجود محدودیت های صادراتی، «سکرما» در سال مالی اخیر خود موفق به ثبت رشد 76 درصدی سودآوری شد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، گزارش حسابرسی شده صورت های مالی دوره 12 ماهه منتهی به آذر سال 98 شرکت «گروه صنایع سیمان کرمان» منتشر شد که با گزارش حسابرسی نشده تفاوتی ندارد.

به این ترتیب، حسابرسان نیز بر تحقق سود 795 ريالی برای هر سهم و ثبت رشد 76 درصدی سودآوری، مهر تأیید زدند و حال سهامداران باید در انتظار مجمع عمومی عادی سالیانه بنشینند.

رشد 36 درصدی درآمدهای عملیاتی علاوه بر افزایش نرخ فروش، مدیون رشد 20 هزار تنی مقدار فروش نیز است. «سکرما» پیش بینی کرده در سال مالی 99 با رشد 22 درصدی، 2106 میلیارد ريال درآمد عملیاتی ثبت کند.

نکته قابل ذکر این است که صادرات شرکت در سال مالی 98 با افت مواجه شد و از 35 هزار تن در سال مالی 97 به 11 هزار تن تقلیل یافت.

شایان ذکر است که «گروه صنايع سيمان كرمان» در نظر دارد تبديل به بزرگترين واحد توليدی سيمان خاكستری و سيمان سفيد در منطقه جنوب شرق كشور و بزرگترين توليدكننده آهك باشد.

382 میلیارد ريال درآمد سرمایه گذاری ها به کمک این سیمان ساز آمد تا جمع سود خالص خود را به رقم 788 میلیارد ريال برساند.

صادرات «سکرما» افت کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: