May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۳۷۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶
0
ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی برای جلوگیری از شایعات از ایده های حوزه فناوری اطلاعات مرتبط حمایت می کند.
به گزارش پول نیوز، شایعات در حوزه بیماری کرونا دلیلی شد بر این‌که ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزار و تولید محتوا را در اولویت کاری خود قرار دهد.

ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که یکی از وظایف خود را حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری در حوزه آی‌تی تعیین کرده است، با شروع همه‌گیری ویروس کرونا در کشور با هدف ورود به «عزم ملی مبارزه با بیماری کرونا»، حمایت‌های جدی خود از دانش‌بنیان‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و نرم افزار، تولید محتوا را در خط مقدم اولویت‌های خود قرار داده است.

«با کمک زیست بوم فناوری و نوآوری کرونا را شکست می‌دهیم» عنوان فراخوانی است که قصد دارد با هم افزایی فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری گامی قدرتمند و هم افزایی در کمک به مردم و جامعه برای مبارزه با ویروس جدید کرونا با کمک توانمندی دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ ها بردارد. با استفاده از این ظرفیت علمی و فناورانه و نوآورانه موجود در کشور گام‌های جدی برای مبارزه با این بیماری برداشته شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: