April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
روز چهارشنبه انجام می شود:
کد خبر: ۳۲۶۶۶۰
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
0
معاون بازار شرکت بورس تهران زمان قطعی عرضه اولیه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر را چهارشنبه اعلام کرد که با ۱۵ درصد انجام خواهد شد.

عرضه اولیه «زکوثر» با ۱۵ درصد

 

به گزارش پول نیوز، محمود گودرزی با اشاره به آمادگی بورس تهران برای پذیرش شرکت ها و واگذاری سهام ، درباره برنامه عرضه اولیه بعدی گفت : طبق برنامه قبلی ، سرمایه­ گذاری کشاورزی کوثر هم آماده عرضه اولیه شده و قرار است چهارشنبه  این هفته 21 اسفند ، 15 سهام آن به عموم واگذار شود.

وی ادامه داد: اطلاعیه مربوط به محدوده قیمتی و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی نیز ، امروز دوشنبه منتشر می شود.

براساس این گزارش، "زکوثر" از 30 بهمن به‌عنوان پانصد و سی و پنجمین شرکت بورسی در ﺑﺨﺶ کشاورزی و ﮔﺮوه پرورش حیوانات و در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شده و طبق بررسی های، خرداد 62 به نام شرکت تصویران به ثبت رسید و مهر 81 به سرمایه گذاری کشاورزی کوثر تغییر نام داد.

شرکت سازمان اقتصادی کوثر با مالکیت 98.5 درصدی ، صاحب این شرکت با سرمایه اسمی 275 میلیارد تومانی بوده که دارای 117 نیروی انسانی است.

شرکت های مرغ مادیر دیزباد با 100 درصد سهم، مرغ اجداد زربال، مرغک، اجداد سپیدان کوثر، شیمی دارو کوثر، آبزی اکسیر کوثر، کشت و صنعت اشراق، توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی کوثر و پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا هر کدام با 99.9 درصد سهم، تولید گوشت مرغ ماهان با 89.4 درصد، کشت و صنعت شریف آباد با 85.9 درصد سهم، خوراک دام پارس با 52 درصد سهم و پیشگامان کشاورزی کوثر کرمانشاه با تعلق 99.9 درصد سهام به شرکت مرغک، جزو شرکت های تابعه "زکوثر" بشمار می آیند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: