April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۷۱۶
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
0
عضو هیئت مدیره عمران پرند از سهم ۷۹۰۰ واحدی این شهر در مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: متقاضیان ۱۵ روز برای واریز ۴۰ میلیون تومان فرصت دارند.

فرصت چند روزه متقاضیان طرح ملی مسکن برای واریز  ۴۰ میلیون تومان

 

به گزارش پول نیوز، پدرام صمیمی‌فر با اشار به معرفی 9460 متقاضی تایید صلاحیت‌شده طرح ملی مسکن توسط معاونت مسکن وزارت راه به شرکت عمران پرند، اظهار کرد: به محض اعلام اسامی این افراد، از 16 بهمن‌ماه نسبت‌به افتتاح یک کارگزاری مجزا و مستقل برای متقاضیان این طرح اقدام کردیم و تمام تجهیزات لازم را به این منظور تدارک دیدیم تا بتوانیم بهترین خدمات به متقاضیان این طرح ارائه کنیم.

عضو هیئت مدیره عمران پرند افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و صدور دستورالعمل‌های ارائه‌شده توسط وزارتخانه‌های بهداشت و راه و شهرسازی، مجبور شدیم مراکز تجمع از جمله کارگزاری‌ طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را موقتا تعطیل کنیم. اما از 16 بهمن تا 5اسفندماه و پیش از تعطیلی کارگزاری، 1800متقاضی به ما مراجعه کردند که از این تعداد 1300متقاضی، پرونده خود را تشکیل دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: