May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۹۰۲
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
0
رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران از تعطیلی تمام نمایشگاه‌های کشور برای پیشگیری از شیوع کرونا خبرداد.

به گزارش پول نیوز، علی یارمحمدیان رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران گفت: فعالان صنعت نمایشگاهی کشور در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با تعطیل کردن مراکز نمایشگاهی در حفظ سلامت مردم پیش قدم بوده‌اند.

وی با تاکید بر جایگاه شرکت‌های نمایشگاهی در کشور افزود: تعطیل کردن سایت‌های نمایشگاهی نشان می‌دهد که فعالان این صنعت درک صحیحی از شرایط فعلی جامعه و حفظ بهداشت آن دارند؛ از همین رو این اقدام در راستای سلامت نگاه داشتن مردم انجام شد.

وی با اشاره به هزینه‌هایی که با برگزار نشدن نمایشگاه‌ها به شرکت‌های نمایشگاهی وارد شده است، اضافه کرد: برگزار نشدن هر کدام از عناوین نمایشگاهی برای شرکت‌ها، مجریان، غرفه‌سازان و سایر فعالان مرتبط با این صنعت خساراتی به وجود آورده، ولی تمام این اقدامات برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مکان‌های با جمعیت بالا انجام شده است.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های ایران با تاکید بر جایگاه نمایشگاه‌ها در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور گفت: ما به آینده امیدواریم و این اطمینان را به فعالان اقتصادی می‌دهیم که با گشایش دوباره سایت‌های نمایشگاهی شاهد بهبود کسب و کارها و به راه افتادن مجدد چرخ‌های اقتصاد در کشورمان باشیم و دوباره نمایشگاه محلی برای امید و نشاط جامعه و اقتصاد خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: