کد خبر: ۳۲۷۱۷۸
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
0
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از پیوستن اماکن اقامتی قشم به امکانات بهداشت و درمان شهرستان، به عنوان نقاهتگاه برای نگهداری و ارایه خدمات ویژه به بیماران احتمالی و‌یا بهبودیافته در راستای تامین امنیت سلامت و عمل به مسوولیت های اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.
به گزارش پول نیوز، مرتضی شیخ زاده با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به اینکه بیماران مبتلا به کرونا بعد از گذر از دوره بحران نیاز به مراقبت های حمایتی دارند و همچنین با درنظر گرفتن این مطلب که تمامی مبتلایان به این ویروس از مشکلات حاد برخوردار نیستند و فقط نیاز به قرنطینه خانگی دارند، ۵۰۰ تخت از اماکن اقامتی قشم که در محدوده جمعیت شهری نیستند برای تبدیل شدن به نقاهتگاه داوطلب شده اند.

وی ادامه داد: این اقدام بعد از درخواست مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم مبنی بر نیاز منطقه به تامین نقاهتگاه برای ارایه خدمات درمانی به بیماران با وضعیت مساعدتر به انجام رسیده و این ۵۰۰ تخت اقامتی در اختیار کادر بهداشت و درمان قرار خواهند گرفت.

به گفته شیخ زاده، این عمل، اقدامی احتیاطی برای پشتیبانی از اقدامات شبکه بهداشت و درمان و بیماران مبتلای احتمالی در آینده است و امید است تا با فعالیت های در دست انجام از جمله ضدعفونی شبانه روزی اماکن پرتردد وسیستم حمل و نقل، حفظ قرنطینه خانگی توسط مردم جزیره و کنترل مبادی ورودی این بحران به بهترین شکل ممکن مدیریت شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از جامعه جزیره خواست تا با ماندن در خانه های خود، زنجیره انتقال را شکسته و به حفظ سلامت خود و نسل آینده کشور کمک کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: