April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۳۳۴
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
0
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان از پذیرش مهمانان و گردشگران در ایام نوروز 99 منع شدند.

عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، در گفت و گو با پول نیوز، اظهار کرد: بر اساس کمیته بحران این اداره‌ کل، تمامی اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از پذیرش گردشگران و مسافران در ایام نوروز خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی این تصمیم، سلامت مردم است، بر اساس مصوبه کمیته بحران هیچ‌گونه خدماتی در قالب اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و.. برای گردشگران و مسافران در ایام نوروز وجود ندارد.

وی عنوان کرد: بنا به مصوبات کمیته بحران اداره‌کل ایلام و به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، از نیمه اسفندماه هتل های استان از برگزاری مراسم، همایش‌ها و پذیرش میهمان و تورهای طبیعت‌گردی در ایام نوروزخودداری می‌کنند.

او با بیان اینکه این اقدام صرفاً باهدف حفظ سلامت مردم و جلوگیری از سفر به ایلام انجام ‌شده است، افزود: برای پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا، پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در قالب کمپ‌های گردشگری، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌ها و... ممنوع است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: هتل‌ها، مهمان‌ پذیرها، مدارس و مسافرخانه‌ها و سایر اماکن نیز تعطیل هستند، همچنین تمامی فعالیت‌های آژانس‌های مسافرتی، دفاتر گردشگری و خدمات توریستی تعطیل خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات اجرایی سفر استان لغو شده است و فعالیت این ستاد در ذیل ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در ایام نوروز سمت‌وسو پیدا می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: