کد خبر: ۳۲۷۴۲۹
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
0
از جمله پرطرفدارترین تورهای گردشگری در آژانس های مسافرتی تور شیراز می باشد که رزرو آن برای ماه های مختلف سال به خصوص عید نوروز می تواند گزینه خوبی باشد.

به گزارش پول نیوز، از جمله پرطرفدارترین تورهای گردشگری در آژانس های مسافرتی تور شیراز می باشد که رزرو آن برای ماه های مختلف سال به خصوص عید نوروز می تواند گزینه خوبی باشد. هنگامی که شما قصد سفر به شهر زیبای شیراز را داشته باشید اگر با استفاده از تورهای گردشگری سفر خود را آغاز کنید بدون شک سفری دلپذیر تر را خواهید داشت، زیرا در این تورهای گردشگری خدمات ویژه ای ارائه شده و شما در خصوص اقامتگاه، خورد و خوراک و وسیله‌ی نقلیه هیچگونه دغدغه‌ ای نخواهید داشت.

معرفی پرطرفدارترین تورهای گردشگری

 

راهنمای رزرو تور شیراز

وجود جاذبه‌های متعدد در شهر شیراز و از طرفی آب و هوای بی نظیر این شهر موجب شده است که هر ساله افراد زیادی اقدام به رزرو تور شیراز کنند به طوری که اگر حتی پیش از این هم به شیراز سفر کرده باشید باز هم می توانید با رزرو تور شیراز در فصل بهار به خصوص عید نوروز سفری بیاد ماندنی تر را تجربه کنید. جالب است بدانید شهر شیراز جزو آن دسته از کلان شهرهای کشور بوده که به هیچ عنوان آلودگی هوا را تجربه نمی کند این امر نشان می دهد وجود درختان متعدد در این شهر و فضاهای سبز از جمله مهمترین دلایل این امر است. توجه داشته باشید هنگامی که شما اقدام به سفر به شیراز کنید، می ‌توانید در یکی از بهترین هتل های این شهر اقامت داشته باشید. همچنین باید بدانید از جمله مهمترین جاذبه های شهر شیراز که می توانید از آن دیدن کنید حافظیه است. آرامگاه حافظ که شاعر قرن هشتم می باشد از جمله جاذبه های تاریخی شهر به حساب آمده که دارای دو سالن شمالی و جنوبی و تالاری به طول ۵۶ متر می باشد. حمام وکیل، مسجد وکیل، سعدیه، دروازه قرآن، مسجد نصیر الملک، باغ ارم، ارگ کریم خان زند، خانه قوام و بازار وکیل نیز از دیگر جاذبه های شهر شیراز می باشد.

 

بهترین زمان سفر به چابهار

و اما یکی دیگر از تور های ارائه شده در آژانس های مسافرتی در کنار تور شیراز، تور چابهار بوده که افراد می‌ توانند با رزرو این‌ تور به جنوب شرق ایران رفته و در کنار آب و هوای گرم دریای عمان و اقیانوس هند سفری بی نظیر را تجربه کنند. این شهر که شهری بندری در جنوب شرقی سیستان و بلوچستان است تنها بندر اقیانوسی ایران به حساب آمده و باید توجه داشته باشید که این شهر در چهار فصل سال آب و هوای بهاری دارد، اما زمستان و اوایل بهار بهترین زمان سفر به این بندر می باشد. در ایام نوروز شما می‌توانید در بین تور شیراز و چابهار یکی را انتخاب کرده و سفری بی نظیر را تجربه کنید.

 

 معرفی پرطرفدارترین تورهای گردشگری

خدمات ارائه شده در تور شیراز

هنگامی که افراد قصد سفر به شهرهای مختلف کشور از جمله شهر شیراز را دارد شاید برایشان سوال پیش بیاید که آیا بهتر است خودشان شخصاً به این شهرها سفر کنند یا از تورهای گردشگری استفاده نمایند؟ توجه داشته باشید شما می توانید با رزرو تور شیراز از خدمات متنوع این تورهای گردشگری بهره ببرید به طوری که رزرو اقامتگاه مناسب در شهر شیراز یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در این تورها می باشد و از آنجایی که داشتن اقامتگاه مناسب می تواند در کیفیت سفر تاثیر زیادی داشته باشد. پس طبیعتاً مهمترین دغدغه افراد در هنگام سفر پیدا کردن هتل مناسب می باشد. همچنین توجه داشته باشید با رزرو تور شیراز دیگر شما نگران وسیله نقلیه نخواهید بود بلکه متناسب با سلیقه خود می توانید از تور های زمینی یا هوایی شیراز استفاده کنید. بیمه مسافرتی و راهنمای سفر نیز از دیگر خدمات ارائه شده در این تورها می‌باشد. هنگامی که شما با استفاده از تور شیراز به این شهر زیبا سفر می کنید به راحتی می توانید تمامی جاذبه های این شهر را مشاهده کنید در حالی که در سفر های شخصی شاید شما به راحتی نتوانید این جاذبه ها را پیدا کرده و از خیر بازدید از تعدادی از آنها بگذرید.

 

سفر به بالی

و اما علاوه بر اینکه شما می توانید با رزرو تور گردشگری به شهرهای مختلف کشور از جمله شیراز به چابهار سفر کنید توجه داشته باشید در حال حاضر تور بالی به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا در آژانس های مسافرتی در کنار تور گردشگری شیراز ارائه می گردد افرادی که بخواهند برای تعطیلات خود سفری خارجی را در نظر بگیرند می توانند به یکی از بهترین مقصد های گردشگری در دنیا  یعنی جزیره بالی بروند. بالی جزیره ای در اندونزی می باشد که در نزدیکی خط استوا قرار داشته و از این رو آب و هوای گرم و استوایی دارد. با وجود این امر می‌توان گفت بهترین زمان سفر به این شهر ماههای ژوئن، جولای و مه می باشد.

 

 معرفی پرطرفدارترین تورهای گردشگری

قیمت تور چابهار

در خصوص قیمت انواع تور گردشگری از جمله تور شیراز و تور چابهار باید توجه داشته باشید موارد مختلفی در این قیمت تاثیرگذار است. یکی از مهمترین این موارد، هتل های رزرو شده در تور می باشد به طوری که باید بدانید اگر شما بخواهید سفری لوکس و بی نظیر را تجربه کنید باید از هتل های ۴ و ۵ ستاره شهر چابهار و یا شیراز استفاده کرده که در نتیجه این امر منجر به افزایش قیمت تور خواهد شد. همچنین از دیگر مواردی که در قیمت این تورهای گردشگری تاثیر می گذارد فصل رزرو تور است. از آنجایی که فصل نوروز فصلی است که افراد زیادی اقدام به سفر به شهرهای مختلف می کند طبیعتاً در این فصل قیمت تورهای گردشگری افزایش نسبی پیدا می کند. از آنجایی که آب و هوای شهرهای مختلف کشور از جمله شیراز و چابهار در نوروز بی نظیر می باشد پیشنهاد می شود علیرغم گران بودن تور های گردشگری سفری به این شهر های بی نظیر داشته باشید.

 

نکات مهم رزرو تور بالی

اگرچه رزرو تور گردشگری می ‌تواند به افراد در کیفیت سفر کمک کند اما باید توجه داشته باشید به طور حتم برای سفرهای خارجی از جمله سفر به بالی به هیچ عنوان سفر های شخصی توصیه نمی شود زیرا اگر شما برای اولین بار می خواهید به این جزیره بروید اطلاعات چندانی از این شهر نخواهید داشت و لازم است از تورهای گردشگری که ارائه می‌شود و تور لیدر فارسی زبان به همراه آن است استفاده کنید تا به راحتی بتوانید از جاذبه های گردشگری متعدد این شهر دیدن نمایید. از جمله مهمترین جاذبه‌های بالی می توان به معبد تاناه لوط، کوه با تور، جنگل میمون اوبود، مزارع پلکانی برنج و ...اشاره کرد.

 

 برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتی https://hamishehsafar.com 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: