May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۵۲۳
۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
0
مدیر سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: میادین میوه و تره بار از جمله قسمت‌هایی است که هیچ وقت تعطیل نمی‌شود و خدمت رسانی به مردم تا آخر سال ادامه دارد.

میادین میوه و تره بار تعطیل نمی‌شوند

 

به گزارش پول نیوز، سید سعید راد مدیر سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: بحران کورونا از تاریخ یک اسفند به ما ابلاغ شد که ما یک دستورالعمل اجرایی در میادین بازار‌ها ابلاغ و در حال اجرا است؛ در تامین و تهیه میوه جات و مرکبات با هیچ مشکلی مواجه نشدیم و مردم به راحتی می‌توانند نیاز‌های خود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: میادین میوه و تره بار از جمله قسمت‌هایی است که هیچ وقت تعطیل نمی‌شود و خدمت رسانی به مردم ادامه دارد. همچنین قیمت‌ها در نرخ نامه سازمان به صورت متمرکز است که ستاد تصمیم می‌گیرد و در همه میادین بازار‌های سطح تهران که ۲۵۰ بازار، اجرا می‌شود و همکاران ما در این ایام به کار خود به صورت فشرده ادامه می‌دهند.

راد  بیان کرد: ما در مجموع ۲۲ میدان و  ۲۲۶ بازار  داریم که در مجموع ۲۵۰ پایگاه در سطح شهر آماده خدمات رسانی هستند، همچنین ۳ مرکز بهداشتی دام وجود دارد که همکاران ما در این ایام فعالیت خود را چند برابر افزایش داده اند.

این مقام مسئول در پایان گفت: لازم به ذکر است برای اطلاعات از لیست قیمت‌ها و شکایات به سایت بازار روز همراه مراجعه کنند؛ همچنین قیمت‌ها دراین مجموعه نسبت به جا‌های دیگر زیر قیمت بازار است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: