کد خبر: ۳۲۷۵۹۹
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
0
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با توجه به شدت بارش باران در ۸ استان کشور، احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر شهری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پول نیوز؛ فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور خبر داد و گفت: با فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی و دامنه های زاگرس، امروز بارش در استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، سمنان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شمال شرق اصفهان از شدت بیشتری برخوردار است.

وی نسبت به وقوع سیل در برخی استان ها هشدار داد و افزود: با توجه به شدت بارش باران در این ۸ استان احتمال وقوع سیل، طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر شهری، اختلال در تردد جاده های مواصلاتی و لغزندگی جاده های کوهستانی وجود دارد.

گودرزی با اشاره به اینکه امروز احتمال تگرگ برای شمال شرق دور از انتظار نیست، بیان کرد: فردا با تضعیف سامانه بارشی تنها در سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق بارندگی خواهیم داشت و بتدریج این سامانه اواخر وقت چهارشنبه از کشور خارج می شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی امروز و فردا دما در نیمه شرقی کشور ۴ تا ۸ درجه کاهش می یابد، ضمن آنکه آب های جنوب کشور طی این ۲ روز مواج خواهند بود.

آسمان تهران تا بعدازظهر بارانی است

گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران ابری، گاهی وزش باد و تا بعدازظهر احتمال بارش پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان تصریح کرد: بنابر نقشه های هواشناسی دمای تهران به طور متوسط ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: