April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
نائب رئیس اول اتحادیه املاک خبر داد:
کد خبر: ۳۲۷۶۶۴
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
0
نائب رئیس اول اتحادیه املاک از افزایش قیمت خرید و اجاره بهای خانه همگام با نرخ تورم خبر داد.

 

حسام عقبائی در گفتگو با خبرنگار پول نیوز، با بیان اینکه افزایش نرخ اجاره در بازار متأثر از نرخ تورم خواهد بود، اظهارکرد: امسال بازار اجاره افزایش قیمت چندانی ندارد و متناسب با نرخ خرید مسکن، قیمت‌ها افزایش خواهد یافت.

نائب رئیس اول اتحادیه املاک گفت: قیمت‌های اجاره مسکن در سال ۹۹ افزایش چندانی نمی‌یابد و متناسب با نرخ تورم رشد می‌کند.

وی ادامه داد: نرخ اجاره برابر با نرخ تورم افزایش خواهد یافت البته این موضوع را هم باید در نظر بگیریم که بازار اجاره با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم قابلیت افزایش قیمت چندانی را هم ندارد و مردم نباید نگرانی چندانی برای افزایش قیمت اجاره در سال ۹۹ داشته باشند.

نائب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران بیان کرد: بازار مسکن نوسانات بسیار زیادی را تجربه کرده و قیمت خرید خانه در این بازار رشد ۱۰۰ الی ۱۳۰ درصدی را تجربه کرده است.

وی تاکید کرد: سال ۹۸ اجاره بها تنها افزایش ۳۰ الی ۴۰ درصدی را تجربه کرد.

حسام عقبائی گفت: ابتدای سال گذشته بازار مسکن دچار رکود تورمی شدید بود اما؛ با اجرای طرح اقدام ملی مسکن از اثرات این تورم کاسته شد.

نائب رئیس اول اتحادیه املاک استان تهران بیان کرد: قیمت مسکن در سال ۹۸ رشد سونامی وار را تجربه کرد و امیدواریم امسال با حمایت‌های دولت این رشد قیمت مسکن همگام با تورم باشد.

وی ادامه داد: بازار اجاره بسیار متأثر از بازار خرید مسکن است و دولت باید با کنترل قیمت‌ها در بازار خرید بتواند این بازار را در حالت عادی نگه دارد.

حسام عقبائی در نهایت گفت: با توجه به افزایش نیافتن حقوق کارمندان و کارگران باید دولت بتواند تمهیدات لازم را جهت کنترل قیمت مسکن و همچنین کنترل قیمت اجاره انجام دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: