April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل کارگزاری مدبرآسیا مطرح کرد:
کد خبر: ۳۲۷۷۳۳
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
0
مدیرعامل کارگزاری مدبرآسیا گفت: بازار در سال جاری بازار سرمایه افزایشی و صعودی خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، بازار سرمایه نیمه دوم سال گذشته روند صعودی را تجربه کرد و به نوعی رکورد شکن شد اما؛ اولین روزکاری سال ۹۹ چراغ بورس قرمز شد و در روز بعدی این چراغ قرمز به سبز تغییر رنگ داد.


مهدی حیدرزاده مدیرعامل کارگزاری مدبرآسیا در گفتگو با خبرنگار پول نیوز ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: باتوجه به فاکتور‌های موجود و افزایش تورم، جذاب نبودن بازار‌های موازی سال جاری بازار صعودی خواهد بود.


وی ادامه داد: با توجه به کم بود بودجه کشور و افزایش قیمت دلار اغلب مردم مطمئن‌ترین راه سرمایه گذاری را بازار سرمایه می‌دانند چراکه این بازار در حال حاضر مالیات بر عایدی سهام ندارد.


این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: یکی از دلایل مثبت شدن این بازار، هجوم نقدینگی‌های سرگردان بوده و سازمان بورس با همت اهالی بازار سرمایه توانسته این بازار را به بهترین شکل موجود مثبت نگه دارد.


حیدرزاده درباره سهام‌های ارزنده بازار گفت: سال جاری سهم‌هایی که مصرف داخلی و به نوعی فضای صادراتی کمتری دارند و بعد از تولید در کشور استفاده می‌شوند به عنوان سهام ارزنده شناخته خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: