April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام در گفتگو با پول نیوز:
کد خبر: ۳۲۷۷۷۱
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
0
مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام گفت: افزایش قیمت دلار به نفع بازار سرمایه خواهد بود.

تاثیر مثبت افزایش قیمت دلار در بازار سرمایه

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، بازار سرمایه طی سال گذشته تغییرات و لایحه ها و تبصرهای جدیدی را به خود دید اما؛ هیچکدام تاثیر به صورت بلند مدت روی بورس نگذاشتند و تنها یک الی دو روز روند بورس را نزولی کردند.

از اولایل اسفندماه بود که ویروس کرونا در کشور شیوع یافت و این ویروس نیز تاثیری در بازار نگذاشت.

می توان گفت که این مقاومت بازار و تاثیرنپذیرفتن آن عوامل مختلفی دارد که مهم ترین عامل این مقاومت قدرت نقدینگی در بازار است.

محمد کفاش پنجه شاهی مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام در گفتگو با پول نیوز ضمن تبریک سال نو در این خصوص گفت: باتوجه به افزایش نقدینگی در بورس، بازار در سال ۹۹ روند معقول و صعودی را طی می کند.

این کارشناس بازار ادامه داد: باتوجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور که باعث تعطیلی اغلب مشاغل شده است به احتمال زیاد کرونا ویروس بر روی بازار سرمایه تاثیرگذار خواهد بود.

وی درباره قیمت دلار اظهار داشت: طبق پیش بینی ها سال جاری افزایش نرخ دلار را خواهیم داشت و این افزایش به نفع بازار سرمایه و اهالی این بازار خواهد بود.

محمد کفاش پنجه شاهی در نهایت گفت: باتوجه به شرایط تورمی که در کشور وجود دارد امسال بازار سرمایه در مقابل بازارهای صعودی و کوردشکن خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: