کد خبر: ۳۲۸۱۱۴
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
0
رییس اتاق اصناف تهران ضمن تکذیب ساعت کارى اعلام شده براى شروع به کار واحدهاى صنفى تاکید کرد: همه اصناف غیرضرورى باید تا ٢٣فروردین ماه تعطیل باشد.

به گزارش پول نیوز، قاسم نوده‌فراهانى با تکذیب زمان آغاز به کار واحدهاى صنفى و ساعت کارى آن‌ها که روز گذشته در برخى کانال‌هاى مجازى منتشر شده بود، اظهار کرد: این اطلاعیه از نظر ما رد است و به کل آن را تکذیب مى‌کنیم؛ فایل منتشر شده که در آن ساعت کارى واحدهاى صنفى مشخص شده هیچ ارتباطی با اتاق اصناف نداشته و به صورت خودسرانه توسط برخى افراد منتشر شده است.

فراهانى با بیان اینکه تمام مشاغل غیرضرورى تا ٢٣فروردین ماه تعطیل است، گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، فقط اصناف مرتبط با مواد غذایى خانوار باید فعال باشد و مابقى مشاغل موظف‌اند تا ٢٣فروردین تعطیل باشد که البته درمورد نحوه شروع و ساعت کارى فعالیت آن‌ها تصمیم‌گیرى خواهد شد.

رییس اتاق اصناف تهران بیان کرد: نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی بر عهده اتاق اصناف است و مردم هرگونه تخلفى را مشاهده کردند مى‌توانند به سامانه ١٢٤ مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: