May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
خبر خوش برای تجار در روز‌های آینده
کد خبر: ۳۲۸۳۲۱
۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
0
سعادت گفت: طی چند روز آینده با بازگشایی مرز زمینی، تبادلات مرزی بین دو کشور ایران و ترکیه از سر گرفته می‌شود.

به گزارش پول نیوز، مهرداد سعادت رییس اتاق مشترک بازرگانى ایران و ترکیه، درباره وضعیت تجاری بین دو کشور ایران و ترکیه اظهار کرد: طی چند روز آینده با بازگشایی مرز زمینی، تبادلات مرزی بین دو کشور ایران و ترکیه از سر گرفته می‌شود.

رییس اتاق مشترک بازرگانى ایران و ترکیه در ادامه گفت: طی روزهای گذشته، با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در تجارت و همچنین فعالیت کمیسیون مشترک دو کشور ایران و ترکیه، راه اندازی قطار واردات و صادرات با ترکیه شروع به کار کرده که خوشبختانه نتیجه‌بخش هم بوده است.

سعادت ابراز امیدواری کرد که وضعیت تجاری دو کشور بتواند همانند روز‌های گذشته به کار خود ادامه دهد و وضعیت تجاری بهتر شود.

گفتنی است؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به خصوص کشور‌های همسایه، روند تجارت با مشکلاتی رو‌به‌رو شد که خوشبختانه با همکاری مسئولان ذی‌ربط تا حدی این مشکلات مرتفع شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: