وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد:
کد خبر: ۳۲۸۶۱۰
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
0
شرکت های نفتی آمریکا به صورت موقتی تولید روزانه خود را حدود 2 میلیون بشکه نفت کاهش دادند تا بتوانند به تقویت قیمت کنند.

تولید روزانه آمریکا 2 میلیون بشکه کاهش یافت

 

به گزارش پول نیوز،  به نقل از رویترز، وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد انتظار می رود شرکت های نفتی آمریکا، تولید نفت خود را به طور موقت نزدیک به 2 میلیون بشکه در روز کاهش دهند زیرا قیمت پایین نفت، این شرکت ها را مجبور کرده است تا فعالیت های خود را کاهش دهند.

«بخش خصوصی و بازار آزاد این کاهش ها را انجام می دهند.»

بر اساس گزارش EIA آمریکا به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده نفت و گاز طبیعی، بیش از 12 میلیون بشکه نفت در روز در سال 2019 تولید کرده است که یک رکورد به شمار می رود.

به علت کاهش تقاضا در اثر شیوع ویروس کرونا، قیمت نفت 30 درصد یا 30 میلیون بشکه در روز کاهش یافت. همزمان، عربستان و روسیه بازار را با نفت مازاد لبریز کردند.

گزارش چشم انداز کوتاه مدتEIA پیش بینی کرد تولید نفت آمریکا به آرامی در سه ماهه نخست2021 کاهش می یابد و به 11 میلیون بشکه نفت در روز خواهد رسید که 1.8 میلیون بشکه در روز کمتر از بیشترین میزان سال گذشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: